Inlägg från: Joseful |Visa alla inlägg
  • Joseful

Septemberbrudar var är ni?

Hej hej! 

Vi gifter oss den 25 september.

Har ingen aning vart tråden tagit vägen men du kan ju starta en ny ;)

När är det dax för dig då?

Börjar ju närma sig nu för oss september brudar! :)

Har ni kommit långt i planeringen?

• Joseful

Oj, då har du ju hunnit långt ju! 

Vi har ring, brudbukett, corsage, näbbkostym + skor, brudgum skor +skjorta+ slips, festprogram, vigselprogram, psalmer, musik, lite andra dekorations saker, transport... tror det var allt iaf...

• Joseful

Vi beställde inbjudningskort hos Challigraphen.se (stavning?)

Det kostade oss 744:- för 16 kort med kuvert och egen text plus tryck.

Kanske aningens dyrt men dom blev sååå fina! :)

• Joseful

Vi tänker skicka våra inbjudningar i slutet av juli och sen ha osa 1 månade senast efter det så man har 1 månad på sig att fixa det sista när man vet vilka som kommer.

• Joseful

Idag ringde prästen till oss så nu har vi fått ett datum i juli bokat då vi ska träffa henne och tills dess bestämt solo musik om vi ska ha och psalmer, även ta med hindersprövningen.

Så spännande nä man känner att det börjar hända saker! :)

• Joseful

Vad kul att det är flera som valt den 25:e :D

Väntar med spänning på min klänning som ska komma i juni någon gång, men funderar lite på hur man ska prova den helt då det är snörning på den i ryggen och min sambo får inte se den förens det är dax... och ingen annan vet att vi ska gifta oss :S

Hur går det för er andra då?

• Joseful

Jag har beställt från sweeties.se och får den hemskickad då jag bor för långt bort för att komma dit och prova den så jag måste prova hemma ... {#lang_emotions_undecided}

• Joseful

Vad kommer ni september brudar ha för psalmer? Vi har valt psalm 84 men sen ska man väl ha 1-2 st till? 

Vi ska träffa prästen imorron nämligen :S

• Joseful

Gorgeousnes:  Låter jobbigt! Hoppas ni hittar någon som passar så ni får gifta er :)

Har kollat den sidan, men tack iaf!

• Joseful

Idag har vi skickat iväg inbjudningarna...känns lite pirrigt faktiskt.

Känns som att det är på riktigt när dom gått iväg!

Hur ligger ni andra september brudar till?

• Joseful

25:e har vi och det känns som en evighet ;) men vet att med allt som finns att göra, även om det bara är små detaljer kvar sätte fort!å kommer tiden gå j

Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?