• Rozen

Septemberbrudar var är ni?

Hej!

Kul att det kom upp en ny tråd :D

Vi gifter oss den 18 sept..

Är det någon som har ett tips på hur mycket vin o öl man ska köpa till festen för 60 vuxna?
    Nu har vi räknat på ca 6glas/person men det skulle va kul med lite tips =)

• Rozen

BrideandGroom skrev 2010-05-10 22:27:40 följande:

Va roligt :D

ok, tack va bra =)

vi kommer ha buffe o sen tårta. Så jag tänkte höra om jag tänker fel om man räknar ca 3glas vin/person o 3st öl/person men att man tar det på 70 eller 80 personer istället för 60 personer.. Tror ni det funkar?
    Vi kommer ha välkomstdrink och även lite cider under kvällen.

Vi vet redan att vissa inte kommer dricka så det kanske räcker då? :S

Det är ju bättre att ha lite förmycket så man inte står där o nått är slut =)

• Rozen

FramtidaFruSandberg skrev 2010-05-11 06:42:22 följande:
    usch, fick precis ett mail där det står att mina skor eventuellt inte kommer att kunna levereras i tid då leverantören har blivit sjuk på obestämd tid. Jag har ju specialbeställt dem så det finns inga likadana. jag kunde få pengarna tillbaka om jag vill men jag undrar om jag ska ha is i magen och hoppas att de hinner komma

Oj, hoppas det går bra för dig =)

Jag skulle inte våga men sån är jag hihi.. Vill ha allt klart gärna igår med vissa nakdelar hihi

Lycka till =)

• Rozen

Hej!

Har en liten fråga..
    Är det någon som vet var man kan köpa en inte för dyr cape i ivory?
    Alla jag hittar ligger runt 1800kr och känner att det är lite förmycket..

Har en fuskpäls cape i vit som jag köpte förtidigt och den passar inte alls även fast jag älskar den :(

Det kan ju iof vara rätt varmt i sept men det känns dumt och riskera..
    Vad tror ni?

• Rozen

Hej!

Har någon nått bra tips på "skyltar" man kan sätta upp på toalett dörrarna? Det är 2 precis brevid varandra så vi tänkte ha en tjej o en kill toa..

popcorn o dip: ja, har äntligen hittat en som passade perfekt. Åkte in till bröllopskällan i stockholm och där fanns det i bättre pris oxå =)
    Så nu är hela utstyrseln klar..

sun moon: jag beklagar sorgen..

Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?