Septemberbrudar var är ni?
mmm, den gamla tråden gick visst ut och jag har vart i barcelona så jag hann inte starta nån ny. Härligt att någon annan gjorde det (tack popcorn och dipp)
mmm, den gamla tråden gick visst ut och jag har vart i barcelona så jag hann inte starta nån ny. Härligt att någon annan gjorde det (tack popcorn och dipp)
usch, fick precis ett mail där det står att mina skor eventuellt inte kommer att kunna levereras i tid då leverantören har blivit sjuk på obestämd tid. Jag har ju specialbeställt dem så det finns inga likadana. jag kunde få pengarna tillbaka om jag vill men jag undrar om jag ska ha is i magen och hoppas att de hinner komma
okej, tips på lokaler åt det norra/västra hållet. Barkarby Gård/Lasse-Maja i Jakobsberg, Riddersvik i Hässelby, Ängby slott, www.ljunglofska.se/ i Blackeberg, folkets hus-lokaler runt om i förorterna, bergensdals i Sollentuna, golfklubbar, båtklubbar. Sedan har jag massa tips på lokaler i Märsta/Sigtuna, men det ligger kanske lite för långt ut för er smak. Vill ni ta med egen mat och dryck eller ha allt klart? Oh, och församlingslokaler.