Septemberbrudar var är ni?
4de september här
Har planerat en hel del men allt ligger nere nu för vi har precis flyttat och har 2! lägenheter att bli av med.. :P
4de september här
Har planerat en hel del men allt ligger nere nu för vi har precis flyttat och har 2! lägenheter att bli av med.. :P
Här ligger bröllopsplanerande också nere, men vi har iaf bestämt oss för att gifta oss den dagen som vi har planerat. Inbjudningarna kommer vi att skicka ut efter vi har varit på begravning nästa fredag, vi tar detta jobbiga först och sedan får vi planera lite mer effektivt efter det.
Jag är väldigt glad över att vi har bestämt oss för att gifta oss iaf. Även tur att vi inte fått iväg inbjudningarna som tänkt pga att där stod telenr till han som avlidit. Jag tänker också ge min brudbukett till hans fru (min BM´s syster) så hon kan lägga den på M´s grav, han skulle ju ha varit vår toastmaster...
4 september här
Vi har träffat "vår" fotograf idag och det kändes bra. Hon ska vara med oss hela dagen, från frissan till vigseln är över.
Usch ja vad tiden går fort nu. Har ni börjat med ert vigselpogram och festhäfte? Känns som att det snart är dax att pilla med det.
Har lite halvpanik idag.. vi gifter oss 4/9
Om jag inte glömt något så har vi detta kvar att göra:
festpogrammet + skriva ut
vigselpogrammet + skriva ut
beställa blommorna
lämna - hämta ringarna
morgongåva?
provdukning
köpa saker till dukningen
champangeglas
köra solist till kyrkan
bordsplaceringen