Inlägg från: sun moon |Visa alla inlägg
  • sun moon

Septemberbrudar var är ni?

4de september här  

Har planerat en hel del men allt ligger nere nu för vi har precis flyttat och har 2! lägenheter att bli av med.. :P

• sun moon

Här ligger bröllopsplanerande också nere, men vi har iaf bestämt oss för att gifta oss den dagen som vi har planerat. Inbjudningarna kommer vi att skicka ut efter vi har varit på begravning nästa fredag, vi tar detta jobbiga först och sedan får vi planera lite mer effektivt efter det. 

Jag är väldigt glad över att vi har bestämt oss för att gifta oss iaf. Även tur att vi inte fått iväg inbjudningarna som tänkt pga att där stod telenr till han som avlidit. Jag tänker också ge min brudbukett till hans fru (min BM´s syster) så hon kan lägga den på M´s grav, han skulle ju ha varit vår toastmaster... 

• sun moon

Vi har träffat "vår" fotograf idag och det kändes bra. Hon ska vara med oss hela dagen, från frissan till vigseln är över. 

• sun moon

Usch ja vad tiden går fort nu. Har ni börjat med ert vigselpogram och festhäfte? Känns som att det snart är dax att pilla med det. 

• sun moon

Har lite halvpanik idag.. vi gifter oss 4/9

Om jag inte glömt något så har vi detta kvar att göra:

festpogrammet + skriva ut

vigselpogrammet + skriva ut

beställa blommorna

lämna - hämta ringarna

morgongåva?

provdukning

köpa saker till dukningen 

champangeglas

köra solist till kyrkan

bordsplaceringen

beställa mat

beställa tårta

köpa läsk, godis osv

prova klänningen med Lotta

köpa bh osv

caketopper

sista med festmusiken

• sun moon
    Klockarbol skrev 2010-08-04 22:57:26 följande:
    Min lista är nästan lika lång som din Sun Moon - och då har vi ingen fest... bara kaffe och tårta efter.Så ja, nog knackar halvpaniken på med jämna mellanrum!Vi roar oss med att metodiskt vända upp och ner på hela huset i jakt på våra ringar som är spårlöst försvunna. Himla märkligt att vi har lyckats hålla ordning på dom i mer än 20 år för att slarva bort dom nu Jag får nog hitta nån strategi där vi både letar efter ringarna och får de andra grejerna gjorda också!
    Stackars er, ni har letat länge efter dom nu ju. Är du säker på att de finns hemma?
Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?