Tips på möhippa i Uppsala
Hallå!
Jag blev hippad i lördags och det var den mest fantastiska dagen...jag blev upphämtad av karl som äger uppsalacykeltaxi.se. I taxin fanns ett paket som jag skulle öppna och där i låg en liten champagneflaska och lite kontanter, kondomer, bindor, halstabletter (jag var hes) m.m. Jag tänkte att shit nu ska jag sälja en massa pinsamma saker, men nej det vara bara för att förvilla mig. I paketet låg även några kort med uppdrag som jag skulle utföra samt en engångskamera där jag skulle föreviga varje uppdrag.
Uppdragen bestod av:
köpa en gåva på Vaksalatorg till min fästman för 20kr (loppis där på lördagar)
Köpa 2 paket jordgubbar. Du måste pruta!
Fota mig utanför en butik med förlovningsringar och bröllopsbutik.
Fota domkyrkan
Hämta gårdagens bröd på Fågelsången och mata fåglarna i Svandammen
Köpa minigrizzinis på Martinas och lära mig vad "jag ska gifta mig i Italien" heter på Italienska
Sen efter det skjutsade han mig till Gokarthallen där alla underbara vänner väntade. Vi körde gokart, red tjur och körde sumobrottning.
Sen bar det av till min systers jobb dit jag hade ögonbindel. Jag fick massage medan alla fixade med lunch. Sen åt vi lunch och alla duschade.
Sen blev jag iordningfixad med make och hårfix och sen blev det fotosession med en massa olika outfits :)
Catering på kvällen och en massa vin.
Jag fick en liten present av alla tjejer som var med och jag skulle gissa vem den var ifrån (något som hörde oss samman)
Jag fick spräcka ballonger och berätta om tidigare flörtar.
Jag fick svara på frågor som de hade ställt till min fästman och jag skulle svara rätt.
Ja jag kan berätta mer om du vill ha tips, men detta var den mest fantastiska dag!