Kan man ha strumpor om man har brudskor med öppen häl?
Funkar det eller blir det fult?
Funkar det eller blir det fult?
nej tyvärr det kan man VERKLIGEN VERKLIGEN inte ha...
kör brun utan sol om du är blek
Jag tycker personligen att det är jättefult om man ser att det är en strumpa i, men det kan ju bero på om det är förstärkning i hälen eller ej?
alltså strumpbyxor i hudfärg är ju överlag rätt fult alltså...
Det bryr jag mig inte om, jag vill inte att låren ska klibba ihop!
Åh, underbart, en till som förstår sig på lår-problemet! Och inte hade det nån betydelse att gå ner i vikt och bli smal när det gäller låren heller!!
Tidigare gjorde jag en hemmagjord variant där jag klippte sönder ett par stayups, sen sydde jag på silikondelen på ett par avklippta strumpbyxor och voila, så hade jag en annorlunda variant av en stumpbyxa som endast gick ner över låren och stannade där den skulle för att inte låren skulle klibba! Funderar faktiskt starkt på att göra en sån variant till bröllopet också. Kanske inte den sexigaste varianten, men den fyller sin funktion... Avskyr när låren klibbar och börjar svida!
Jag vet!! Fruktansvärt!! O mina ben är INTE det minsta tjocka, men låren klibbar ändå..
De beror på hurudana strumpbyxor du har har du ett par utan "undersula" så syns de ju inte att du har strumpbyxor på dej + att man kan välja en färg så att de ser ut som att man var brunare om benen än man är ;) Jag har för mej att HM´s strumpbyxor inte har "undersula". Jag tycker att de är snyggt med strumpbyxor. Lycka till
Mina LÅR! OJoj! Jag tycker du kan ha strumpbyxor UTAN förstärkt häl.
Asså... Är det ingen som tänker på stödstrumpbyxor? All den tiden man kommer hålla igång. Jag behöver nog det för att cirkulationen i benen ska vara god. =)
Cyckelbyxor använder jag alltid när jag har kjol på sommaren
Men ska man inte visa låren när mannen tar av strumpebandet? Har varit på ett bröllop i mitt liv och där gjorde de så, därav vill jag nog inte ha cykelbtxor under klänningen hihi