I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Nu har jag hittat er.
18 sidor att plöja igenom.
Idag skall jag och B försöka ta oss till ett köpcentra o köpa 30-årspresent till maken.
Har inte en aning om vad jag skall köpa
Nu har jag hittat er.
18 sidor att plöja igenom.
Idag skall jag och B försöka ta oss till ett köpcentra o köpa 30-årspresent till maken.
Har inte en aning om vad jag skall köpa
Blev ingen present idag. Hopplöst att köpa till någon som inte önskar sig något.
Japp, Daa, han tycker ju om att skruva med bilar och hade jag typ köpt en blinkerslampa hade han blivit överlycklig . Men hade jag köpt något så hade det säkert blivit fel...
Nåja, har två dagar till på mig....
Tråkigt EA. Skickar massor med kramar!
Naaaw
Hej allihopa!
Här rullar allt på. Är hemma själv nu med lilleB två veckor. Maken kommer hem i helgen dock.
Trodde det skulle bli jobbigt, men liten är så snäll så det går nog helt ok detta.
Hans hormonprickar är nästan borta. Huh, som han såg ut ett tag. Nu är hans skimrande hy tillbaka
Dock har han fått mjölkskorv i stället, vilken är under behandling för tillfället. Inte lätt med fåfängd mamma .
Förra veckan på 2 månaderskontrollen var han 58 lång och vägde 5,2 kg. Fy sjutton vad de växer.
Kram kram
Härligt!
Grattis till Daa och Herr Daa!
Och en kram mot onda drömmar.
Drömde en massa sånt hela tiden, men det är ju inte så konstigt när man gått igenom mf
Vad roligt!!!! *KRAM*
Lanovia:
Vi skall på säsongens första bilträff och kan i vanlig ordning inte
WOW Daa. Får rysningar på armarna. Va härligt med de två !!!!!
*hjärtar daas krumelurer*
Tjohoo, REA på PoP
Nu när man får vänta med att handla kläder till sig själv så är det så roligt att handla till andra.
Har iofs bara 1 kilo kvar till inskrivningsvikten, men har ytterligare 5 att få bort så hoppas amningseffekten fortsätter så här.
Gratulerar!
Glad midsommardag!
Nämen GRATTIS Andbeyond! Ett hole in one alltså
Härligt!
*kramaromblommis*
Här går det rätt bra i värmen. Vår luft till luft-pump går att köra AC med på sommaren.
Håller oss därför helst inomhus!!!
Vi skall ha dop den 25 juli och i samma kyrka som jag döptes
Vi skall ha:
Måne och Sol
Det gungar så fint
Dansar med änglar
Håller med om att dopguiden är en jättebra sida.
Kram på er alla i värmen
Helt klart!
*vinkar tillbaka*
Jo tack allt är bara bra. Fast i natt vaknade nog lillen av åskan o sen var han vaken i två omgångar efter det.
Har varit lite bortskämd för han har sovit till 6 i några veckor nu.