I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Bara jag får se er och höra hur ni låter.
Bara jag får se er och höra hur ni låter.
Det skulle vara riktigt roligt att ses hela gänget!
På så vis. Order är order. Men jag tror ändå att du är en fin människa.
På tal om order: ibland jobbar vi tvärvetenskapligt i små team och nu har två av medlemmarna i ett av dessa team pratat med min chef, mer eller mindre utan min vetskap, och han har gått med på att jag ska vara med dem och hålla i en workshop i Stockholm i höst. Det låter lite väl spännande, men vi är ju ett gäng och det är ju ett tag bort, så det ska nog gå bra.
Jaa! *Hoppar och viftar som Ninnis presentationsbild*
Hej på er!
"Signe surikat." *hjärtar lilla Signe* Kul att höra av dig, Bruttan!
Villemoa: vecka 18 redan!
(undrar fortfarande varför andras graviditetsveckor verkar gå så mycket fortare än mina... ) Men så skönt med sommarlov. *kramar*
*kramar om Leksi* Hoppas verkligen att det har vänt nu.
Fru Sy: (nu höll jag på att skriva ditt gamla nick igen! ) *håller tummarna för bra burkresultat* *vyssjar vovven till sömns * Skönt att det är nära till sommarlovet för dig med.
Ninnis: hur går återhämtningen efter spa-besöket?
Jag har drygt tre veckor kvar till semestern. Inte helt fel, det heller.
Men det är klart att du måste dela med dig av bilder på dina fina flickor.
Oj, fru Sy. Vilken natt! Hoppas vovven får komma till ro ikväll och busfåren håller sig lugna så ni alla får sova gott hela natten.
Ninnis: åh, nu kommer de hem för att hålla sig hemma! *klappar händerna av förtjusning* Handbehandling lät ljuvligt.
Hvidis: hoppas ni får er några tupplurar idag.
Fru E: lycka till med mc-lektionen. Hur långt borta, på en höft, är lappen? Eller kanske smartare att fråga hur länge du har hållit på...
Blommis? Hur går det?
*dansar vidare med hållna tummar, hopknipna tår och böner i hjärtat*
Så skön hon är!