Lanovias fina hund! ♥
lanovia 08 skrev 2010-06-11 16:44:49 följande:
Hvidis vi har en labbe och de brukar ses som en bra familjehund. Snälla och lätta att ha med att göra. Retrivrar i allmänhet är bra.
Sonja: usch för migränanfall. Skönt att det känns bättre nu.
Villemoa: tack för receptet. *dregglar* Sommarlov för dig nu?
*vinkar till fru Bygg*
Blommis: nu har jag lite nässelsmulor att strö i morgonmüslin. Det luktade lite väl starkt, tycker jag, men jag får väl ge det någon chans till.
Vi har 2-årig bröllopsdag idag. Romantiska som vi är kom vi på det precis innan det var dags att åka till jobbet, så vi fick nöja oss med en extra kram och ett "Grattis till kapet"
Jag har drömt mardrömmar om blodspår. Och så trodde jag hela tiden att jag klev upp för att kolla och mycket riktigt hittade blod, bara för att inse att jag inte alls hade klivit upp utan fortfarande låg kvar i sängen. Till slut gick jag upp på riktigt och då fanns inte minsta lilla rosa någonstans. Det är ju skönt, men såna drömmar har en tendens att röra upp den där oron som allt oftare lägger sig att vila. 9+1 och vi är väldigt nära den dagen då det första tecknet på att lilla Baa inte skulle komma till oss visade sig. *biter på naglarna*