I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Tack, tack! Sen har jag köpt nya fina tyger, så då är frågan vad du vill ha för något Heloise?
Ja, så härligt!! Tack för grattiset!!
Tack, tack! Sen har jag köpt nya fina tyger, så då är frågan vad du vill ha för något Heloise?
Ja, så härligt!! Tack för grattiset!!
Sen prickade vi in 1åriga bröllopsdagen, hade äl dagen innan så det känns ju lite extra roligt... 1 år-1dag
Ja de är helt fantastiskt och underbart. Pergotimen fungerade!! Nu vågar vi tro på att det faktiskt är sant oxå, alla 5 testen kan det ju inte vara fel på
kikki kikki skrev 2010-08-11 20:00:33 följande:
Jag ler oxå, kan inte sluta.
Tack Blomman!! Och du jag har 2 test till hemma som jag säkert kommer testa med om några dagar
Lycka till med dopet och allt kring det!
Tack daa! HUr är det med dig nu? Börjar du få stor mage? Vilken vecka är du i? Du får lägga in en magbild i galleriet så vi får se den
Imorgon börjar jag jobba Känns såklart lite vemodigt, men förhoppningsvis får jag gå hem om 8 månader så då känns det ju lite bättre
kan inte förstå vad mina nästan 8 veckors semester har tagit vägen. Men visst hjälper det att hösten nu blir mer spännande än vad jag hade tänkt mig... Sen är det bara imorgon man jobbar sedan är det ju en lång ledig helg igen
Ingen aning, kanske för att vi inte ska få en chock och gå och sjukskriva oss allihop
Daa: Jobbigt med bråkande mage och tröttheten, hoppas det snart blir bättre igen. Många kramar till dig och alla andra som behöver och vill ha.