I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Daa *blinkblink*
Daa *blinkblink*
Det är din syster va?
Jag skulle ut och gå, böjde mig ner för att ta upp E ur babysittern, telefonen ringer o jag pratar en kortis med mamma. Böjer mig ner för att ta upp E igen, nejmen hon sover ju... jahapp hunden får klara sig ett tag till för E behöver sova lite ostört. Och hunden verkar inte lida för hon snusar också gott nu.
Endast tomten är vaken...
Eller så kan jag göra ett inlägg här om våran hund när hon som valp tuggade håll i väggen rakt in i betongen, eller när jag kom hem och hittade toapappaer söndertuggat över hela hallgolvet eller eller eller....
´Tyckte vi stimulerade henne massor men tillräckligt var det tydligen inte.
Oh my god!!
Kossa på rummet! Hahaha
Skithäftigt!!! (om jag får lämna min åsikt)
Diskuterade detta med maken någon gång efter att du meddelat att det var 2 i magen. Drabbades lite av ångest, hur 17 gör man om man får 2 att hinna med på samma gång (antar att den tanken flugit igenom din hjärna både en och två gånger).
Han sa så klokt och lugnt: Det löser man då. När man väl är där så klarar man det.
Sedan pratade vi lite om hur vi trodde att ett barn skulle bli jättejobbigt och hur jag orade mig för att hinna med både hund och barn när jag är själv på dagarna. Men väl där så löser man det ju. Då blir det helt naturligt.
Ja jag är vaken nu men sov tidigare i soffan under amning. Borde väl egentligen sova lite till men vill inte nu.
Men lillskruttan vaknar tidigare på morgonarna nu dock lägger jag mig inte tidigare. Det är ju så skönt med de timmarna man har för sig själv på kvällen. Mindre skönt på morgonen dock. *gäsp*
hoho i stugan? Var är alla?
Vi har har hållt igång hela kvällen, uträttat ärenden, fixat hemma och packat. Imorgon bär det av till stugan, blir borta ca 1v.
Glad midsommar på er alla!
Nu skall jag försöka hinna sova 4h eller något innan det är en liten som vill ha plats i min säng.