Halloj brudar!
Vi lever och har det bra, men full tupp, umgås med släkten varje dag förutom då små djur ställer till det för oss
Vi är på gotland nu och första natten regnade det så jag och maken FLÖG upp ur sängen väl synkade för att stänga takluckorna.. men nu är vi röda som kräftor!
Signe Grodan har haft en fästing i vagnen, men tack och lov inte på sig...phuu..
Saga har blivit stucken av en geting på vristen och haft en fästing på örat...
Iza har skrapat upp rumpan när hon halkade på väg ner i vattnet , Moa har bränt baksidan av benen och jag har fått ett getingstick just under ögat av en galen kamikazegeting... Jag FUNDERADE på om jag skulle våga slå ihjäl den då den stördök och stack mig, jag får numera panik av getingar....BLÄÄ
Och ikväll när jag försökte läsa ikapp lite kom en räv förbi, kollade in i förtältet och gick lungt och snodde Lilla Vilds foppatoffel... jag har alltså varit på rävjakt också
Foppisen är tillbaka och numera INNE i tältet
Heloise
Panzer....dödslängtan???
Värmedyna, också unerbar när man har dumma fogar... been there, blev sjukskriven tillslut och aj vad det tar tid innan skiten är över!
Ingis, kram , vet vad du gick igenom, gjort samma sak..
Sonja, skit också, vad annat kan man säga.
Nu tycker jag att maken ska lägga sina sporter på hyllan och så får du ägna mer tid till körsång i stället!
Blommis... snart kommer vi
Ni andra, jag ska försöka läsa ikapp mer men uppkopplingen är vedervärdig, jag tänker på er i alla fall!!
Kram