lanovia 08 skrev 2010-05-25 21:33:12 följande:
Oh lilla sötisen!! KOmmer man kunna se bild på henne på webversionen av tidningen imorgon? Vet att vi fick se T där när hon fyllde 7.Tror säkert barnen kommer även om det är morsdag. Annars får ni väl improvisera och ta det någon annan dag.
Jag länkar senare. Av någon anledning verkar det komma i webbtidningen någon dag senare än i papperversionen.
Hon vet fortfarande inget om cykeln. Hon ska få den ikväll då mormor o morfar kommer, eftersom de är med och sponsrar
Vi har gjort ett stort kort och klistrat en bild på cykeln och skrivit Grattis osv. och längst ner "Katja, gå till garaget... ÖVERRASKNING" Storasyster Tanja ska få läsa kortet (hon vet om allt men har tystnadsplikt )
Ska bli så intressant och se om hon förstår när hon ser bilden på kortet eller om det fortfarande inte finns i hennes medvetande en tillstymmelse till tanke om att hon KAN få en ny cykel. Måste verkligen filma henne! Tänk om hon inte blir glad... Men det tror jag nog!
Igår kväll när jag återigen frågade om hon kommit på något hon önskar sig i present, nåt hon behöver eller så sa hon återigen; "Nä mamma, jag blir glad åt det jag får"!
Imorse när vi uppvaktade fick hon en ny sparbössa (hennes som hon fick när hon döptes är jätteliten och dessutom har botten gått sönder), en pysselbok där man tränar och lär sig bokstäverna, en vattenpistol (vi har bara en i huset som de alltid kivas om) och av syrran fick hon en neonrosa, slajmig gummilarv med en kula inuti som lyser o blinkar när man tex tappar larven i golvet.
Hon blev jätteglad för alltihop