lanovia 08 skrev 2010-05-21 09:13:51 följande:
Fru Sy man kan inte hålla koll på allt jämt. Det är Fru E, Ninnis och Blommis som fått ta den vägen också. Jag glömmer ingen eller???
Tack för uppdateringen då hade jag ju koll faktiskt. Och så fick jag förklarat för mig varför ni kallade henne spillevinken
Det som snurrar mkt i mitt huvud är vad det är för "fel" på mig, eller på min kropp rättare sagt. Får inte säga så för mannen för han är noga med att påpeka att det inte är någons fel... men ni förstår väl vad jag menar. Undrar om det är p-pillerna som spökar fortfarande eller vad det är egentligen. Enligt läkaren kunde det ju vara så i upp till 3 år. Min kompis fick ju precis tillbaka sina indianer efter 1 år... hmmm
Då börjar tankarna liksom kring hur det kommer bli med framtida barn, för jag tänker att vi kommer få flera faktiskt, det hoppet har jag inte gett upp. Undrar om vi kommer behöva hjälp då oxå eller om det "bara räcker att kicka igång det nu efter pillerna" Mannen säger att han tror det, men vad vet han. Och jag tror att han intalat sig själv att han skall tänka så tills motsatsen bevisats och då även vill att jag skall tänka så...
Nu skall jag iaf ta helg, skall träffa mannen strax och äta lunch istan.
Hörs senare. Då skall jag inte bara vara självisk utan även läsa igenom och kommentera det andra ni skrivit också.