• Fru Bygg

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Ja, Ninnnis, BT-träff i Helsingborg! När kan Lanovia titta ner? Vi måste ju få till en träff innan semestern.

• Fru Bygg

Tack alla för era fina kommentarer om mig och byggbranschen! Det värmer!
    Nu känns det bättre. Maken kom hem sent igår och efter ett tag i hans famn så kändes allt bättre.

Idag ska E och jag köra och hämta hennes kusiner från skolan (de är 7 och 9 år gamla) och sen ska vi busa hela eftermiddagen. Det ska bli så skoj!

Imorgon åker vi till Blekinge och besöker mina föräldrar. Ska bli så skoj att träffa dem och jag vet att de längtar efter E.

• Fru Bygg

Bjuder Fru E på en stor kram och ytterligare en B&J-glasspinne. Man kan aldrig få för mycket utav glass!

• Fru Bygg

Hoppas på en glad gubbe för Blommis!

• Fru Bygg

Håller tummar och tår redan nu, Blommis! Det kommer att gå jättebra, det har vi alla bestämt!

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-06-13 12:06:39 följande:
    Hörrni skåningar vad har ni för planer på lördag? Tänker ni sitta och blänga på bröllopet hela dagen??? Eller vill någon träffa en Lanovia och spillevink?Vi funderar på att dra till Helsingborg-Helsingör. Firar 3årig förlovningsdag, alla anledningar till mysdag är bra.

JAG VILL, JAG VILL!!!

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-06-12 22:25:52 följande:
    Jag forsätter undra vart Fru Bygg tagit vägen???

Här är jag Lanovia! Förlåt att du är tvungen att efterlysa mig, fast det är skönt att vara saknad!

Jag har bara haft det fullt upp. Ella har lärt sig så mycket och det sista är att hon nu ställer sig upp mot allt och alla och eftersom hon inte riktigt kan sätta sig ner själv så har jag inte mycket tid till ngt om dagarna. Utöver detta så har vi haft fullbokade veckor och då menar jag fullbokade (alla kvällar har det varit ngt och oftast ngt på dagen också). UTÖVER det så har vi köpt en sommarstuga i Blekinge! JIPPIE!!!!!

Hoppas att allt är bra med er alla! Jag ska försöka sitta här lite mer imorgon, men nu ska vi iväg igen på fika till svärisarna.

Lanovia, hade varit så skoj att träffa dig och spillevinken! Några fler som vill göra oss sällskap?? Kom igen nu, det är ju finbesök från GBG som väntar!

• Fru Bygg

Ja, det gör den. Den ligger mittemot mina föräldrars sommarstuga vid kusten i Blekinge. Den är i rätt så dåligt skick, men vi är ju Herr och Fru Bygg, så det kommer ordna sig!

Allt bra med dig och lilla E? Hon är inte så liten nu längre va?

• Fru Bygg

Daa, allt kommer att gå bra. Usch för otäcka drömmar! Grattis på bröllopsdagen till dig och maken!

• Fru Bygg

Ninnis, vi får tillträde redan 1 juli, så förberedelserna är i full gång. Blir nog en del tid i Blekinge i sommar! Härligt!

Tråkigt att nästan inga kan träffas i helgen. Hur ska ni göra Lanovia? Har ni redan bokat hotell mm?

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...