I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
*fruktbarhetsdansar hela helgen...offrar en massa vin till gudarna*
*fruktbarhetsdansar hela helgen...offrar en massa vin till gudarna*
NUUUUU ska jag måla panel!!!!
Hej hej!
Är inne på mitt jobb o hälsar på o lämnar min jobbtelefon....de behöver den till extrafolket som är inne o hjälper till.
Har varit på babysim o trodde i min vildaste fantasi att mina nya skor skulle bli bra.....eeerrhhh VÄRLDENS skoskav på BÅDA hälarna...jävla mög!
Tur att jag fick låna en gammal mobil av svärfar o så fick jag ett kontantkort av en väldigt gullig tjej!
Snart är markarbetena färdiga, DÅ ska jag få köpa lite blommor!m *oboy oboy oboy*
Längtar massor! Sen ska vi iofs rulla ut gräs o sätta häck....pust.
Blommis: Vilken jäkla dag! Förstår att du är slut i huvudet! Jag dansade fruktbarhetsdans så jag stukade foten.
Daa: Usch sicken dag du osså har! *kramar om*
*dukar upp med iste, jordgubbstårta, kaffe o vaniljbullar på vår fina uteplats, skär upp generösa bitar tårta till alla*
Hänger här i krokarna o läser...men hinner inte alltid skriva....men ja...ni vet var jag är!
MASSA pussar o kramar till er alla!
Årets rabatt 2009 rätt upp o ner ska vi ha på framsidan!
På baksidan blir det sen lite kryddväxter, ormhassel, bondsyren, prydnadsgräs på en höft!
Är rätt sugen på en magnolia...
Nu ska vi kuta till bussen!¨
Kom hit så får du plantera så mkt du vill!!
Syrenen är skott från syrrans syren, som hon i sin tur tagit skott ifrån gården där vi växte upp!
Ska nog ha höstsilverax osså...
Usch för folk som sliter o slänger med bebisar....*gör ont i mitt hjärta*
-hoppas det gr bra på släktträffen.
Villemoa: vill åsså ha receptet!! *dregel*
Idag ska jag baka rabarbercupcakes för Busan fyller 9 månader!!!
Nu måste jag gå o meddela jubbegubbarna höjden på brevlådans inkast o sen lägga busan....hon har däckat i famnen....tycker nog det är tryggt o hemtrevligt med BT!
Attans osså...
Har babysim i morgon fm, sista ggn.
Har bellas mormor här hela dagen, så jag ska röja o fixa så mkt jag kan.
*KRAMAR SUPER JÄTTE HÅRT*