• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Kanske för att jag genomgått hela vecka 5?

Jo. Jag är hoppfull. Ska se till att få ett VUL när jag träffar barnmorskan om 2 veckor fastän det inte är "normal procedur" eller vad man ska säga. Bra för mina nerver om inte annat

• andbeyond

Spännande med RUL Daa!

Fru E: Trevligt att ni får sätta upp saker, då börjar det ju helt klart gå åt rätt håll Du kan inte mura in dina indianer i en vägg eller nåt? så det förstår att de måste skärpa sig?

Ninnis: Åh Stevie är ju såå bra! Lyssna lite extra åt mig!

Idag har jag ringt till BM, det är precis som du sa Daa att gyn gör VUL. Men de fixade så att jag får träffa BM kl 13 och sedan bara gå vidare till läkaren kl 14. Supertrevlig var hon jag pratade med, kändes väldigt skönt. Annars är det som vanligt, det sticker i magen, rinner brunt ur mig när jag är på toa men inte ont eller andra symptom så får hålla mig till tåls. Känns skönt att det röda håller sig borta iaf.

• andbeyond

Härligt att du kan få slappna av lite Daa.

Här har det slutat droppa brunt blod och tror faktiskt jag känner av lite illamående i ögonvrån...

• andbeyond
    passionsblomman skrev 2010-07-20 11:58:36 följande:
    Andbeyond, hur går det? Blöder du fortfarande?
    Hej blomman fina! Nej, inget alls på 2 dagar nu. Igår fick jag dock jätteont (som daa beskrev typ) så ringde ultragyn på Odenplan och fick akuttid idag då det var lite rädda att det kunde vara utomkv. Men det vår det inte. Däremot fick jag och maken se ett litet litet hjärta slå där inne. Så jag har en av de bästa födelsedagarna någonsin. *bjuder alla på tårta* Ledsen om jag är lite ego nu om tiden, mkt som händer bara. Tack för ert stöd vänner!
  • andbeyond

Ni är så söta

Daa, som Ninnis sa så är det ju helt rätt att du får vila och gråta precis så mycket som det behövs. Sen att det kan kännas jobbigt ändå är ju en annan sak, jag hoppas du slipper känna dig trött och får massor av glada stunder med skäggmannen ikväll

Blommis: Fin lista det där, men lever? Det får man väl inte äta? eller? Funderar vad som händer med mitt järnvärde, jag som ligger för högt i vanliga fall (läkarna förundras över en 26-årig fertil kvinna med Hb 150). Borde ha blivit långdistans idrottare kanske?

Ninnis: Vad är det för vovve du har? länka till en bild på google? är dålig på det där med raser

Här är det bra, lite illamående och toktrött (WOHO!). Inget blod. En vecka kvar till BM.

• andbeyond

Heloise: Ah, bra att höra någon med lite erfarenhet. Får fråga BM nästa torsdag så får vi se om det är slut på blodpudding med apelsinjuice för mig ett tag

• andbeyond

Grattis Ingis! HURRA HURRA HURRA!

Och håller med föregående talare, inte ska du känna att du inte kan babbla här i tråden! Alla är vi i olika situationer, ingen kan egentligen sätta sig in i någon annans liv. Jag önskar er att allt kommer gå bra och att du och maken får fortsätta njuta av livet och få fler bebbar när ni vill det

Hej Hvidis! Hoppas det blir bra med jobbet, oavsett om det blir detta eller något annat. Håller tummarna för dig!

• andbeyond

Heloise: Ja men Grattis till er med om jag inte sagt det! Tack för tipsen, har beställt "best friends guide..." nu, ska bli roligt att ha bredvid sängen och dela med maken

• andbeyond

Grattis Ninnis! Det är skitkul med syskonbarn! (Jag har 8st nu, 3 är iofs makens men känns som mina också )

• andbeyond

Blommis: Kände så mkt för tjejen i andra tråden och har ju tittat in där lite så blev inboxad. Hon var lite osäker på mig dock då vi inte pratat så mkt, hänvisade till dig för referens hoppas det var ok

• andbeyond

passionsblomman skrev 2010-07-27 20:32:13 följande:
      Självklart!!!Klart du ska vara med!
  • andbeyond

Hej!

Vad underbara ni är som tänker på mig. Har varit på VUL och allt såg jättebra ut! Fick med en bild hem på räkan

Helt sanslöst  vad ni skriver!

Måste springa iväg igen nu, ville bara uppdatera. Puss o Kram till alla som vill och behöver. Håller extra tumme för att besöket för Ingis idag och gick smidigt.

• andbeyond

Grattis Aleta också!! Har hittat magdans här i sthlm, man kanske ska testa?

Fru E: Du drar inte ned! Jag önskar dig sååå ett plus och vet att du är glad för mitt fastän du självklart vill ha ett också! Aldrig känna att du inte kan skriva av dig!

• andbeyond

Hej allihop!

Tänkte bara berätta att jag ska iväg på semester i 2 veckor (svärföräldrarna och min mamma). Så jag önskar er alla härliga dagar framöver! Ta hand om er!

Kramkram!

• andbeyond

Är hemma igen nu. Är mycket att läsa ikapp och minns väl bara hälften ungefär. Så till det mest aktuella först kanske?

Aleta: Jag tänker på dig och skickar massor av varma tankar till dig och din familj. Hoppas på det bästa! Stor Kram!

Heloise: Vilket skräp! Jag önskar verkligen att det ordnar sig så snart som möjligt på ett eller annat sätt. Håller med Aleta, inte alls kul att behöva stressa och oroa sig när man helst bara vill glädjas åt det nya livet som är på väg. Stora kramar till dig också!

Blommis: Grrr! Jäkla gubbskrälle, på an' bara! Läste i andra tråden att herrn tog lite ledig tid och hoppas att trots allt kaos ni ändå fick en mysig kväll tillsammans. Stor Kram!

Hej och kram på er andra också

• andbeyond

Hej!

GRATTIS fru Sy! Vilken härlig läsning att komma tillbaka till. Det här med illamående, det verkar vara så olika för alla. Jag mår mest bara illa när jag blir varm och/eller trött. Alltså mest på kvällarna. Men bebisen mår bra ändå (hoppas jag iaf, var bra för 2v sen) fastän jag inte har några tydliga symptom. Så allt är normalt och inget är normalt

Aleta: Många tankar och kramar till dig och din familj! Har inga ord.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...