I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Hunden, alltså
Hunden, alltså
Andbeyond, jag förstår att det måste vara skitjobbigt att inte kunna kolla upp det. Det verkar ju faktiskt vara väldigt vanligt med ofarliga blödningar, men den vetskapen hjälper förmodligen inte sinnesron ett dugg. *kramar om och intygar att två veckor går fortfortfort*
Vi bestämmer att det är så! *klubbar*
Så får det bli, Andbeyond!
Nu ska jag snart åka och hämta upp vovven hos maken som ska jobba lite till. Jag drabbades av plötslig lust att hitta på något kul i det fina vädret ikväll, vi får väl se vad fantasin/orken räcker till
Har för övrigt precis smällt i mig nästan en hel ask Österlentomater, sååå gott! I väntan på att våra egna tomater blir mogna duger dessa alldeles utmärkt
Fru Sy, vad skönt att indianerna hittade rätt (om de nu ändå skulle komma) så att du slipper vänta på nästa pergokur. Andra gången gillt?
Daa, usch och fy för att inte kunna sova...
Villemoa, vecka 23 redan! Skönt att illamåendet är över.
Andbeyond, men det måst5e väl vara positivt att det inte har ökat iaf? *hoppfull*
Jag började dagen med lite sovmorgon och en 45 minuters snabb promenad med vovven, härligt! Sedan lämnade jag av vovven hos maken på väg till jobbet. I eftermiddag ska jag till Hbg och picknicka med två gamla studiekompisar. Bra dag!
hur kom 5:an dit?
Just det, exakt därför var det!
Klart du ska be om ett VUL!
Sådärja! Då var resan till Kefalonia betald
God morgon!
Härligt att det går i rätt riktning med renoveringen, Fru E. Men skit med triskande indianer Mina är på intågande, jag kan gärna uppehålla dem åt hela tråden.
I kväll ska jag och maken se Stevie Wonder i Köpenhamn. Tyvärr kommer han nog inte att se oss.
(sorry, kunde inte låta bli)
Vår inhyrda musikerkille spelade en av hans låtar under vigseln (You are the sunshine of my life), så det känns nog lite extra om han spelar den