I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Men herregud så fruktansvärt, Blommis! Det ska bara inte få hända...
Men herregud så fruktansvärt, Blommis! Det ska bara inte få hända...
Iiiiihhhhh, min bror och svägerska har åkt in på BB!!! På utsatt BF-dag och allt! Tänk, idag kan jag bli faster och mina föräldrar få sitt första barnbarn
Lanovia, maken har startat eget. Det har tagit lite tid att hitta gemensamma rutiner efter två år med egoveckor och ganska olika sätt att lösa vardagen Nu tycker jag vi har kommit in i det och har hittat någon slags lugn och harmoni. De är hemma och ska ingenstans, liksom. Han jobbar ganska mycket nu i början, men bara att sova i samma säng gör mig faktiskt glad
Men det är såklart inte bara guld och gröna skogar att "flytta ihop" igen efter drygt två års "särboskap"...
Mysigt!
Lanovia, visserligen ÄR du en stålkvinna, men var rädd om dig! Unna dig att ta det lite lugnt också
Det går inte riktigt att greppa, känner jag. Speciellt inte när jag vet att min bror och svägerska väntar på att få träffa sin lilla flicka i detta nu...
Så fruktansvärt. På alla sätt.
Fru Sy, vad trist att du mår dåligt. Vad har svärmor hittat på? Jag märkte som sagt av en rejäl humörpåverkan när jag åt pergotime, det gör säkert inte det hela lättare... Kram!
Det ska bli så kul att bli faster!
Det är en konstig värld...