I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Åhh käraste Blommis...
*svepa in dig i en stooor o gosig filt, häller upp en stor kopp the till oss båda o slår mig ner brevid på punchverandan*
Åhh käraste Blommis...
*svepa in dig i en stooor o gosig filt, häller upp en stor kopp the till oss båda o slår mig ner brevid på punchverandan*
Kram!
Daa: ett stort grattis till tvillingar!
Lanovia: mamma vet bäst....basta! Sen kan alla få tycka vad dom vill.
Fru sy: skönt att makens prov såg bra ut!
Villemoa: naaaw en liten princessa till.
Ninnis: härligt I-landsproblem!
Sonja o bruttan: ni är så härliga!!! Tumme ner för virriga gubbar på vägen....har haft den konversationen m pappa....suck.
Här är det fullt upp...Busan kryper o gnisslar tänder......*brrrrrr* Jag tål INTE tandgnissel.....*ryser*
O så är hon supermammig.....pussig o kramig
Tänker massor på er hela tiden...nästan iallafall!
GRATTIS!!!! va härligt!!!
Ridåläser lite i tråden...men hinner inte med för 5 öre....
Bella far runt i hela huset...i morse rymde hon ut...trillade nog över tröskeln till entredörren o la sig på rygg på trappan (jag vädrade m korsdrag)....iofs bara ett steg ner...men ändå....jag får hålla tempot uppe!
Samtidigt har syrran det jättekämpigt.....med barnen o maken.....han har inte slagit henne igen.....isådanafall har hon inte vågat berätta det...men ja...det är mkt på den fronten osså.....
Men jag tror jag såg att ni skulle ner nästa vecka eller?!
Tyvärr kör vi nog nästan om varandra....jag o syrran sticker till Östergötland o skärgården med barnen o myser där mån-fre.
O så ska jag hälsa på gamla klasskamrater...
Nä...nu hör jag hur Bella plockar ut dvd-filmer....suck!
Massa pussar t er alla!
Hej flickor....sorry för min långa frånvaro....har varit mkt... syrran o hennes töser o man.... mkt här hemma osså...maken är slutkörd men är envis som få o biter ihop o fortsätter måla o måla o måla....ett av det sista vi har kvar.... o ja....Hvidis blev hitkallad...kan man kanske kalla det.....Ninnis osså....men hon den stackarn jobbar o jobbar o jobbar......har uppstått en lite speciell situation här som gjort att jag har dragit mig lite för att ventilera i tråden...men nu har jag bestämt mig för hur jag vill göra....så nu vill jag berätta för er osså. Det är så att jag är gravid igen....MEN.....jag är så himla anti o negativ o less....humörsvägningar som går ut över Ballabus o maken...men maken kan ju ta det.....men det är synd om busan....pluss att jag INTE är i form det MINSTA för en graviditet igen....känner redan av foglossningar i ryggen o hur ska det då sluta...vikten ska vi inte snacka om.... Så jag har bokat tid för en abort....det känns helt rätt för mig o mot familjen.....visst man kan klara allt...men jag är lite rädd om mitt eget psyke.... Vill jättegärna vara gravid en gång till i mitt liv...men då vill jag kunna njuta av det o känna att även resten av familjen mår bra....så jag hoppas att ni förstår varför jag inte varit så närvarande.
*viftar med o möts halvvägs*
Du e goooooo
Det värsta är....jag TRODDE aldrig att jag skulle kunna komma fram till att välja abort...men när jag bokade tiden så kändes det så himla rätt.....så jag mår väldigt bra...förutom illamåendet alltså!
Han säger att han stöttar mig i vilket beslut som....men vi är båda rörande överens om att det känns mindre lägligt....han vill så klart osså ha fler barn...men inte riktigt nu....han var så försiktig o rätt att trampa på några tår så han var riktigt gullig!
Nä så i denna sak så har han varit duktig på att kommunicera....för en gångs skull!
Ja....o vi våra dumma nötter trodde att PCOn skulle göra det lite svårare för oss.....
*virrar på huvudet*
Känns så orättvist....skulle så gärna vilja ge bort detta plusset till någon som verkligen vill ha det.....tycker att DET är sorjligt(eeeeh det ser ju helt fel ut....nåja...det är skånska)
ganska mkt vatten?! Det är väl en hel ocean...typ?
men göööttigöttgött för gräsmattan!
Peeeerfekt liggainneoläsaodrickate-väder!