I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Jag är svintrött idag för jag har sopat glas hela natten efter mitt kraschade glashus.
Jag är svintrött idag för jag har sopat glas hela natten efter mitt kraschade glashus.
Allt kan hända i denna konstiga sak som kallas kropp. Jag fortsätter hoppas och vägra tro annat än att det skall gå vägen. *kram*
Vad gäller tandborstningen- det där känner jag igen var länge jobbigt att borsta tänderna men släppte någonstans halvvägs tror jag. Skölja med Flux var jobbigt hela vägen.
Lycka till med presentköpet Ankan
Ojoj Fru Sy hos er verkar det ha varit oväder. usch för brinnande hus!
Blomman vad fint det låter i trådgården.
Ankan present är verkligen inte lätt, hoppas du hittar något.
Tur i oturen.
Fru Sy förresten skönt att utredningen är igång nu även om jag vet mycket väl att det suger fett att behöva göra en sådan. Men förhoppningsvis leder den ju dit ni vill.
Håller också tummar och tår för Fru Sy, Fru E och Daa.
Bruttan jag kan ta lilla Vild några timmar så du kan få sova.
(önskar ialla fall att jag kunde göra det) Kan du inte be någon kompis i närheten om hjälp? Någon som vill ha en tapet ommålad kanske.
Fru Sy vi trodde att vi behövde hjälp. Så vi satte en igång en utredning, därav att jag vet hur surt det känns.
Men våran lilla spillevink blev till precis i denna härva så jag var gravid redan vid vårat första besök hos läkaren bara att vi inte visste det.
Och då fick jag förövrigt göra ett VUL och E verkar ju ha klarat sig bra och sedan gjorde jag ett i v. 13 så undrar om BM ansåg att du var i ett särskilt kritiskt skede just nu för att göra VUL Daa.
Det är var ialla fall bl.a detta som fick oss att kalla henne för spillevink eftersom hon körde ett sådant spratt med oss, om jag väntar lagom till utredningen att bli till....