passionsblomman skrev 2010-07-11 19:40:02 följande:
Bruttan, visst är det väl den 16 AUGUSTI och inte juli ni kommer va? För det är vad jag skrivit upp...och nu drar vi iväg själva ettpar dagar snart. Det hade ju varit enormt pinsamt om vi inte var hemma när ni kommer... Och nu den 16 är plötsligt huset fullt igen!
Ja, det är den 16 augusti...men vi stannar ju bara en natt:-/ Kan/vill ni haka på till Astrid Lindgrens värld eller känner sig Blompojken lite för stor för det?
Känns overkligt att vi ska vara iväg så länge, men sköööönt!!
Småpackar hela dagarna... Signe surikat sover bara korta snuttar och så vill Lilla Vild ha mamma att busa med ibland, och eftersom det regnar hela jävla tiden och blåser är vi mest inne, så huset ser bombat ut!!
Herregud vad jag saknar stora tjejerna, när det är hemma får jag åtminstone bajsa iferd, ibland...
Just nu är min taktik att plocka grejer eftersom och bära nher i hallen, sen ut i volvon´s baklucka för vidare transport till husvagn där det packas in på rätt plats på en gång
Nej, husvagn är hemma men 70 meter bort, så jag försöker vara effektiv och inte knata fram och åter,det har jag inte tid med
Maken har jobbat med ved hela helgen så han har vi bara sett när han dykt upp till lunch och sen kommit hem på kvällen, totalt slutkörd...
Men imorgon ska han ta barnen och ragga runt med traktorn och leverera ved, underbart att vi har lyckats mecka in barnstolar i den Då hinner jag nog göra nåt lite längre i sträck