I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Ojojojoj. Spännande. Och visst vill ni ha ganska tätt mellan era barn?
Ojojojoj. Spännande. Och visst vill ni ha ganska tätt mellan era barn?
*nostalgi*
Ja det stämmer för jag minns att du sa att det var tur att danskarna hade åkt hem.
ännu mera nostalgi!!
Ja när???? Vill nu!!! *lägger mig som en kinikig liten 5-åring på marken och sparkar och slår*
Nej men seriöst kanske får ta tag i det där med Helsingborgsresan igen. Skall till Oslo nästa vecka så innan det blir det kanske mycket men hemkomna därifrån kanske vi är redo för en tripp.
Hvidis, jotack jag har det bra. Tycker själv att det är helt underbart med sommarvärme, men orkar itne riktigt med Ellens kinkiga humör.
Hur har du det själv?
Jo det tar ju ett tag att producera ett fotbollslag.
Ok då var det inte så tätt ni hade tänkt er. Vet inte vad jag skall hoppas på för dig då. Får bara hoppas att det bästa hända helt enkelt, vad det nu än är.
Aldrig har någons förkylning gjort mig så glad som Daas.
Hoppas ni kan få slappna av snart och njuta ordentligt av graviditeten.
Ninnis krya på dig!
En kväll i badkaret låter skönt.
Men du vad läser jag???
Tjoar och dansar runt av glädje (lite i förskott innan allt är löst till 100% i praktiken), tänk om det snart är slut på pendlandet och ensama veckor. Det är ju alldeles perfekt lagom till augusti och det stora äventyret. *håller tummarna för att allt går helt i lås*
*korkar upp en flaska champagne och skålar lite i förtid hugger in på Blommis paj också även om hon inte bjudit oss på den än*
Blommis förresten kanel och ingefära är supergott på rabarberpaj, hallon har jag aldrig testat det på.
Suck så blev jag återigen påmind om att jag inte har någon ugn och kan göra paj.
Undrar just vem jag skall bjuda in mig till och ta med rabarber??
Grattis till lilla K som blir stora 5-åringen imorgon.
Ödmjuk liten tjej som inte bara tar paket för givet. Tror lila cykeln blir perfekt.