I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Daa!!! Det kallar jag GODA NYHETER!!! ♥ ♥
HURRA!!!!! Jag håller tummar och tår och ber samtidigt. Sköt om dig/er!
(Kände att jag ville jubla i den här tråden också )
Älsklingar, jag snabbläser ibland, skrattar och våndas med er. Kram till er alla.
Jag har ett kaos på jobbet med jobbig avdelningschef och hemma är det krig. Vi renoverar och igår brakade det lös ordentligt. Som alltid när maken är trött och utschasad. Men igår var även JAG trött och utschasad och då fick han veta att även jag kan blir skogstokig och härja och bete mig...
Jag drämde en hushållspappershållare i hårdplast från Tupperware i golvet med sån kraft att pinnen gick av och foten sprack !!
Sen gjorde jag precis allt som maken gjorde (han var också förbannad). Jag menar; vad ger honom ensamrätt på att säga fula saker och gapa?? Så jag liksom gav igen med samma mynt, som en spegelbild av honom ungefär. Han blev helt galen, var tvungen att gå ut på balkongen och röka.
Sen pratar han inte med mig. Men det SKITER jag i.
Han tycker han har rätt att vara sur, att jag beter mig illa. Men grattis; det är PRECIS så här DU beter dig och jag står ut med det hela tiden, men nu är det färdigt med det.
Jag kommer INTE ta mer SKIT Inte från någon!!! *Snäll-Sonja förvandlas till Skräck-Sonja*
Tur jag har er som jag kan lätta mitt hjärta åt. Älskar er !!