• brajt

Passar skorna till klänningen?

Skrev ett inlägg förut men det verkar ha försvunnit när det vart strul på sajten så jag får väl skriva ett till.

Har hittat ett par fina svrtvita skor, men jag är inte säker på att stilen på dem passar med stilen på klänningen. Bilder finns i mitt galleri. Är det nån som har nån åsikt om det? {#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden Passar skorna till klänningen?
  • DaisyMom

Jättesnygga skor!! Och modellen på bilden med brudklänningen bakifrån har ju svart klack på sina skor och det ser ju inte tokigt ut! Tycker absolut att du kan ha dom skorna ihop med klänningen!

• Vinter10

Supersnygga! Fint med lite detaljer på skorna när de kommer att synas så mycket!

• Nordiskbrud

Ursnygga skor!

Men, jag tycker inte att de passar till klänningen. De är för mig så olika stil på dem att de "skär" sig lite. Klänningen är mer skir och lite ballettig medans skorna är mer city. De känns hårda mot den ljuva klänningen. Förstår du hur jag menar?
    Jag skulle tex haft skorna till jeans eller en snygg helvit eller svart klänning. Tror brudklänningen vinner på ett par enklare skor, i samma stil men inte att de är "hål" och svarta detaljer.

• brajt

Ja det är ju min oro oxå, att de ka skära sig.

Men å andra sidan vill jag inte ha ett par "tråkiga" skor heller. Jag har nästan aldrig klackskor och vill verkligen ha nåt roligt på bröllopet...plus att de var så billiga. {#lang_emotions_laughing}

• Linfröt

Jag skulle absolut ha dessa skor till den vackra klännigen.
    De ger lite attityd...

• AndréaK

Ursnygga skor men skulle valt några andra till just den klänningen =)

• 19juni

Jag tycker skorna är jättesnygga men.....de passar inte klänningen. Det är inte samma stil på dem. Skorna är lite mer tuffa o klänningen är mjuk o romantisk. MEn det är ju en smaksak.

• lärkan

Otroligt fina skor och en alldeles underbar klänning, men är inte heller säker på att kombinationen är helt ultimat.

Skorna är svarta och vita och känningen inte tar upp dessa färger så det blir lätt lite hårt mot klänningen precis som Nordiskbrud sa. Skulle nog valt ett par andra skor, men varit superlycklig över att jag funnit dem i alla fall eftersom de är snygga till så mycket annat!!

Måste väl finnas annat än tråkiga skor att välja på även om de är svårt att komma upp till standarden som du nu satt med de fina svartvita skorna {#lang_emotions_sunny}

Lycka till!!

*Kram*

- Jag känner, alltså sjunger jag. - Jag sjunger, alltså finns jag till.
  • CeKe

Passar utmärkt tycker jag! Snyggt!

• brajt

hahaha....ja det verkar onekligen som om att smaken är som baken {#lang_emotions_laughing}

det är inte helt säkert att färgen på kläningen i galleriet är den exakta färgen jag kommer att ha, men förmodligen kommer jag ändå inte att ha kritvit klänning.

jag får helt enkelt fundera lite till...gillar skorna men om jag inte har dom till bröllopet borde jag lämna tillbaka dom då jag nästan aldrig använder högklackat annars.

• knyttan

Hej!

Superfin klänning, har oxå kollat på den :) Som sagt är inte klänning o skor samma stil men det tycker jag inte gör något, tvärt om. Klänningen är ju väldigt skir, så då kan det vara supersnyggt att ha något som bryter av så inte "sockret" tar överhanden. Annars är risken att det blir för gulligt liksom. Men det är ju en smaksak, själv älskar jag att blanda olika stilar, tycker att det är det som "gör't", fast andra tycker ju precis tvärt om, att allt måste matcha. Kan du inte visa för ett par kompisar som har samma smak/stil som du? Det är ju absolut lättare att se det live, än försöka göra sig en bild från foton...

• Fofinha

Nordiskbrud skrev 2010-05-18 11:55:51 följande:
    Ursnygga skor!Men, jag tycker inte att de passar till klänningen. De är för mig så olika stil på dem att de "skär" sig lite. Klänningen är mer skir och lite ballettig medans skorna är mer city. De känns hårda mot den ljuva klänningen. Förstår du hur jag menar? Jag skulle tex haft skorna till jeans eller en snygg helvit eller svart klänning. Tror brudklänningen vinner på ett par enklare skor, i samma stil men inte att de är "hål" och svarta detaljer.

Håller med de flesta här med att skorna och klänningen inte är i samma stil. Men det finns ju massvis med coola och vackra skor så om du väljer att inte ha dessa så hittar du säkert nåt annat snyggt att ha till klänningen ;)

• swee1

Jag tycker att "krocken" är häftig, skulle absolut ta skorna, kanske en svart band runt buketten eller en annan svart detalj till. 

• Mela F

Gillar du skorna?? Det gör jag, och jag kan bli kär i skor, är du det så ta dem! Jag gillar oxå klänningen. Och jag gillar kontrasten. Har du ett par "romantiska skor" så blir allt så sockersött.

Fundera på hur mycket du tycker om skorna. Fundera på hur du vill framstå, sockersöt eller mer attityd. Vem är du?

Jag skulle absolut valt skorna!!

(Funderar du på att ha håret utsläppt men kanske inte har bestämt dig helt, fundera lite till på att ha det uppsatt, det tycker jag skulle va snyggt till den klänningen, för sött med utsläppta lockar. Men vad folk än tycker o tänker här så är det Du som ska känna dig fin o bekväm!)

Lycka till!

• Trollia

Vilka snygga skor!Skulle passat bra till min klänning vart har du hittat dem?

Tycker dem var rätt tuffa för din klänning men vad spelar det för roll!Känn efter du vad som passar själv o vad du känner du trivs bäst i!

• Moi mokulat

Jätte fina skor. Men jag tycker heller inte att de passar,
    Två olika stilar.
    Jag tycker du ska köpa någon skor med rosett eller ros på. Lite med romantisk sko.

• stiina

Ursnygga skor!! Vill också veta var du funnit dessa!! Om du känner dig fin i skorna och denna klänning ska du köra på det och som swee1 sa att lägga till en svart detalig i buketten tror jag är en bra idé.

• brajt

jag köpte dom på skopunkten :)

Jag har bestämmt mig för att ha dom. Tänkte sätta nåt svart nånstans för att binda ihop, men vet inte riktigt än. Skor med rosett eller ros är inte riktigt min grej, hela klänningen är egentligen inte alls jag men jag vart bara så förälskad i den på en gång så nu skiter jag i att det inte är jag...det får bli mitt nya jag :)

Jag hade tänkt att ha hårt som på bilden i mitt galleri, som elin lanto. jag har alltid uppsatt hår och tänkte att jag ville ha nåt annrlunda på bröllopet. :)

Svar på tråden Passar skorna till klänningen?