Inlägg från: brajt |Visa alla inlägg
  • brajt

Passar skorna till klänningen?

Skrev ett inlägg förut men det verkar ha försvunnit när det vart strul på sajten så jag får väl skriva ett till.

Har hittat ett par fina svrtvita skor, men jag är inte säker på att stilen på dem passar med stilen på klänningen. Bilder finns i mitt galleri. Är det nån som har nån åsikt om det? {#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden Passar skorna till klänningen?
  • brajt

Ja det är ju min oro oxå, att de ka skära sig.

Men å andra sidan vill jag inte ha ett par "tråkiga" skor heller. Jag har nästan aldrig klackskor och vill verkligen ha nåt roligt på bröllopet...plus att de var så billiga. {#lang_emotions_laughing}

• brajt

hahaha....ja det verkar onekligen som om att smaken är som baken {#lang_emotions_laughing}

det är inte helt säkert att färgen på kläningen i galleriet är den exakta färgen jag kommer att ha, men förmodligen kommer jag ändå inte att ha kritvit klänning.

jag får helt enkelt fundera lite till...gillar skorna men om jag inte har dom till bröllopet borde jag lämna tillbaka dom då jag nästan aldrig använder högklackat annars.

• brajt

jag köpte dom på skopunkten :)

Jag har bestämmt mig för att ha dom. Tänkte sätta nåt svart nånstans för att binda ihop, men vet inte riktigt än. Skor med rosett eller ros är inte riktigt min grej, hela klänningen är egentligen inte alls jag men jag vart bara så förälskad i den på en gång så nu skiter jag i att det inte är jag...det får bli mitt nya jag :)

Jag hade tänkt att ha hårt som på bilden i mitt galleri, som elin lanto. jag har alltid uppsatt hår och tänkte att jag ville ha nåt annrlunda på bröllopet. :)

Svar på tråden Passar skorna till klänningen?