Cysta på äggstockar! Lite långt..
Jag har redan skrivit ett inlägg tidigare om mitt problem...Men kunde inte ta upp allt då så jag börjar om!
Jag hade min mens 11-17 april och den är regelbunden. Nu har jag bruna flytningar som jag haft 3-18 maj. Vet inte vad som är felet eller om det är något att oroa sig för. Min nästa mens ska jag ha runt den 30 maj..Därför jag tycker detta är lite konstigt. Men nu till "problemet"...
Jag och min sambo vill båda ha barn men inte just nu då vi känner att våran ekonomi inte är vad den borde vara..Men för något år sen råkade jag ut för en bilolycka och då upptäckte dom i samband med röntgen att jag hade cystor på äggstockarna. Det var inget farligt men jag skulle få svårare för att bli med barn vilket jag märkt då vi har sex rätt ofta och dessutom oskyddat men jag har inte blivit med barn under de 2 åren vi haft sex. Och dom gåner jag trott jag varit med barn, har han bara slagit bort det och sagt att jag inte är det. När grav.test väl är gjort och han såklart fått rätt får man höra: "Vad var det jag sa?"..
Nu är jag rädd för att jag kanske inte kommer kunna få barn då min sambo inte ens vill försöka förrens om 3 år MINST som han uttryckte sig. Jag kan ju heller inte försöka bli med barn och "lura" med honom. Jag vet att han skulle ta hand om barnet även om vi fick barn innan han vill försöka men det känns fel att göra så. Jag vill ju heller inte riskera något. Jag har pratat med honom om cystorna och den "biologiska klockan" men det känns som att han inte riktigt förstår min oro..
Vad ska jag göra, nån som har några råd eller varit med om samma situation?!
Snälla, hjälp mig!