• Bröllopmaj2010

Peps mintkulor efterlyses! Gislaved/Värnamo

Jag letar för fullt efter peps mintkulor(rosa, vita och gröna små kulor med mint i). Det brukar finnas bland lösgodiset. Jag har letat i mataffärerna i Smstenar och Gislaved men ingenstans finns de.

Är det någon som vet om de finns att få tag i runt Värnamo och Gislaved?

• Svar på tråden Peps mintkulor efterlyses! Gislaved/Värnamo
  • Bröllopmaj2010

tyvärr är bröllopet nästa helg och de hade inga i lager förrens i början på juni. Jag har väntat att köpe eftersom de haft det i var och varannan affär innan, men nu finns det ingenstans!

• Plutten2010

Testa och ring Jam Jam som finns i Borås, de brukar ha stort utbud av allt möjligt godis. De kanske kan skicka godiset men om inte annat kanske det är värt resan dit..
    http://www.jamjam.se/adress_boras.htm

• Skorpan82

Har ni någon citygross-butik i närheten? Vet att de har en hel del konfektyr i storpack, men vet inte om just de du söker finns där.

Hoppas det löser sig för er! Lycka till!

• Aleta

Ring till citygross i Värnamo och fråga, 0370-206 00.
    Eller kanske Ica Kvantum i Värnamo har? 0370-693900

Hoppas du hittar dem!

• Bröllopmaj2010

Jag har hittat! Eller nästan, på www.torebrings.se hittade jag Toms mintpärlor, verkar vara samma godis i stort sett. De hade 2 förp kvar så nu har jag beställt sammanlagt 5 kg, så får vi hoppas det räcker till 53 påsar. de beräknas kommma på tisdag så då har jag några dagar på mig att göra iordning påsarna.

Tack alla för hjälpen!

• Werty

Lite sent kanske men om det skiter sig så tror jag att Karamello ska ha dem men vet inte om du har nåt sånt i närheten...

Svar på tråden Peps mintkulor efterlyses! Gislaved/Värnamo