Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Vad valde ni för plats för förlovning?

Är det bara jag som tycker att det är konstigt när båda planerar "ja men då friar du det datumet?" Vet inte hur det brukar vara, det kanske är vanligt. :S Min pojkvän hade planderat in ett datum senare i sommar men i söndags när vi hade picnic och verkligen helt sjukt underbart kunde han inte hålla sig längre. Och inte jag heller, jag satt och tänkte "kom igen, fria då!" (gjorde det inte själv, vet att det var viktigt för honom att få göra det). Och då gjorde han det. Sedan kramade vi varandra och grät och det var så sjukt underbart för att det var så otippat, två timmar tidigare hade vi ingen aning liksom... Sedan åkte vi hem till min familj och åt tårta och mamma dukade jättefint och romantiskt och dagen efter gick vi och valde ringar. Vi tänkte gå ut och äta på ett lite finare ställe nästa vecka när vi fått ringarna för att fira (vi har inte så mycket pengar så det är ganska speciellt när vi kan äta annat än mcdonalds :p) Och så verkar mamma planera någon form av överraskning till oss :P
    Är det liksom extremt otraditionellt och konstigt? För det är helt sjukt underbart... <3

• förlovadflicka

"Vi är fästmö och fästman nu."

Visst känns det gött att kunna säga det alltså? :D

Svar på tråden Vad valde ni för plats för förlovning?