Vad valde ni för plats för förlovning?
Jag och min BM förlovade oss på Trädgår´n i göteborg 23/5 i år, det va inte planerat och så men jag och kompisen hade snackat ett par dagar innan om att jag hoppades på att Henrik skulle fria till mig, kompisen snackade då men Henrik på utekvällen om vf vi inte förlovat oss än. Sedan gick henrik på toa och jag fick då reda på vad Henrik sagt och jag föll i gråt av glädje, då överrumplade Henrik mig med ett helt spontant frieri . Nu håller vi på att planera vårt bröllop som äger rum 6 augusti nästa år.
Lite histora då: jag och min BM träffades på Komvux där vi läste till undersköterskor detta va i februari förra året. Jag visste att han va bästa kompis med min bästa kompis, men konstigt nog hade jag bara sagt hej till honom 2 gånger innan men aldrig snackat. vi började prata lite och så. helt plötsligt va det redan mars och han bjöd mig på filmkväll med hans kompisar, efter den kvällen kunde jag inte slita mig från min Henrik.
När jag träffade min BM så var jag förlovad och sambo med mitt ex. Tre dagar efter filmkvällen lämnade jag mitt ex för en kille jag inte kände, det va nog det mest vågade och det bästa jag gjort i alla mina 23år.