Englali: Det är helt fantastiskt skönt att vara tillbaka! Förutom när jag tänker på att vi alltid kommer att ha Lasses föräldrar nära, men inte mina. Men det hade vi ju inte när vi bodde där nere heller, så jag borde vara van. Det här blir nog bra
Ja blir det husbygge kommer det naturligtvis bloggas om det också
Lider verkligen med dig, att behöva säga farväl till en älskad familjemedlem är aldrig enkelt Hur går det med den nya lilla kissen?
furillen: Herregud vilken lång förlossning, förstår att det måste ha varit skitjobbigt! Inte konstigt om du kände dig som en zombie efteråt Konstigt det där, jag fick krysta i tre timmar och det var aldrig snack om sugklocka, så olika det kan vara! Alla jag pratar med påpekar att "ja men borde de inte ha satt sugklocka då?", men barnmorskan tyckte att eftersom han verkade må så bra så behövdes det inte. Och jag var inte så himla sugen på sugklocka heller, så jag är tacksam för det. Även om det var asjobbigt.
Förstår att det fortfarande gör ont för dig, gör ofta ont lite längre om man blivit klippt vad jag förstår. Men snart är du dig själv igen, jag lovar! Det går fortare än man tror
Grattis igen till lilla Emil