Snitte- 5/7-2008 skrev 2010-06-03 23:34:34 följande:
sommarbrud: OOOOOJ, nu vart det ju helt plötsligt lite bråttom istället!!! Vart i thailand ska ni vara? ska ni växla något mer smycke? ska ni skriva egan löften? ska du ha brudklänning och bukett??? 1000 frågor till dig med :D kram kiram
Vi är inte helt säkra på vart vi ska vara.Vi spånar på de fortfarande och har kontaktat endel hotell och "företag" som fixar med vigslar och även hotell som de inte står något om att de fixar vigslar. Vi fick nämligen ett tips om de.
Vi har inga ringar nu,inga alls. Vi valde att smälta ner våra förlovningsringar och jag sålde min bröllopsring eftersom den blev för stor och jag vet inte om den passar med de nya förlovningsringarna. Så här blir det byte av ringar igen,till oss båda. Vi har bestämt att båda två ska ha två ringar på sig.
Vi ska skriva egna löften och jag har börjat titta lite på de,men de ligger lite på is just nu. Blir mer sen när de närmar sig.
Jag ska ha brudklänning,bukett och frisyr. Hela köret!
Det är såå roligt och jag längtar verkligen! Vi får med oss två underbara vänner varav en är fotograf. Kanon! Och min kusin och hennes karl. Vi står varandra väldigt nära och är i samma ålder och sedan har vi varit i thailand tillsammans förut.
Åh de pirrar i hela kroppen när jag tänker på de. *wiiii*