21 augusti 2010
Vi med:)
Kyrka+lokal bokad
Inbjudningar skickade
Kläder till oss färdiga+skor,tiara,slöja,smycken.Ringen.
Frisör,fotograf,mat fixat.
Vi med:)
Kyrka+lokal bokad
Inbjudningar skickade
Kläder till oss färdiga+skor,tiara,slöja,smycken.Ringen.
Frisör,fotograf,mat fixat.
Hoppas du får igenom det:)
Annars får de ju missa bröllopet.
Jag ska ha barnvakt till mina,syrrans barn,brorsans dotter och brorsans ex opponerade sig lite men det skiter jag i faktiskt.
Idag bokade jag hotellet där vi ska spendera vår bröllopsnatt:)
Ni bor i vår Napoleoninspirerade Suite inrett i kejsarstil med klara färger i grönt, vinrött och guld. Förutom en dubbelsäng från Hästens sängar med stolpar och sammetsomhängen finns det även ett stort lyxutrustat badrum i guld och marmor toppad med Jacuzzi och relaxavdelning.
Suiten är inredd i den svenska varianten av den Napoleoninspirerad kejsarstil som förekom i början på 1800-talet. Då skulle färgerna vara klara i grönt, vinrött och guld. Förutom en säng med stolpar och sammets- omhängen finns det ett stort lyxutrustat badrum i guld och marmor med Jaccuzzi och vilstolar.
Suiten ligger några trappsteg ned från entréplan, som ligger en trappa upp med hiss från gatan och rummet har fönster mot gågatan och Maria Kyrka.
Där finn en 32" plattskärms TV, stereo, bredband, telefon, karmstolar, bord och byrå samt en 180 cm bred säng från Hästens sängar.
Stort helkaklat badrum med fönster, vilstolar, bord, WC, dusch, bubbelbadkar, handdukstork och hårtork
2500 kr för oss båda inklusive frukost och ett bröllopspaket
-Tårtan
-Vigselprogram/festprogram
-Träffa fotografen
-Träffa prästen
Gaah,fotografen svarar inte på mail,telefon eller sms...skitkul eller inte?