Inlägg från: Bride in leather |Visa alla inlägg
  • Bride in leather

21 augusti 2010

Nu har fotografen svarat:)

Jag ska också putsa och gravera min ring.

Bil bokad och tårta bestämd:)

• Bride in leather

glaca

Låt de stanna hemma då,vem vill ha med sådana surpuppor på bröllopet?

• Bride in leather
    glaca skrev 2010-07-06 19:19:09 följande:
      Det är precis vad vi tänker göra. Tyvärr skapar det här ringar på vattnet, svärmor försöker medla, folk pratar och tja... du vet... det skapar onödigt tjafs tycker jag. MEN man lär sig nå´t av det: Jag har lärt mig att det är viktigt att jag fattar ett beslut och håller fast vid det, med andra ord att jag lämnar ett tydligt svar när jag blir bjuden på någonting. Det är bäst för alla.
    Ja jag håller med dig

Så himla dålig stil,stackars din m2b.

• Bride in leather

Liten möhippa idag.Vi åkte över till Köpenhamn,åt god mat,lite shopping och promenad,sen dessert på Jensens.

Goda drinkar på båten över.Gick in på tivoli och kollade,tog cider och öl.Har haft jättekul.

:)

• Bride in leather
    glaca skrev 2010-07-11 20:02:42 följande:
      Wow, låter som en toppendag. Lagom avancerat.
    Ja det var trevligt och de som ville var med:)
  • Bride in leather
    glaca skrev 2010-07-11 20:11:09 följande:
      Jag hoppas att jag får nå´t liknande.
    Jag håller tummarna för det:)

Jag har en möhippa kvar vet jag.

• Bride in leather
    glaca skrev 2010-07-11 20:16:20 följande:
      Vet du om dem?
    Inte så men jag vet att det blir 2 då dessa som jag var med nu inte kunde på det andra hemliga datumet....
  • Bride in leather
    glaca skrev 2010-07-12 09:43:33 följande:
    Bride in leather: Vilka hätliga vänner du har som fixar det! Var  rädd om dem. Igår hämtade vi min ring. Jag är barnsligt nöjd med den. Sambon har designat den själv och jag har hela tiden protesterat för att det är för mycket "glitter", men han har känsla för det där... så han hade rätt. Den är toksnygg!
    Det är jag:)De är bäst minsann.

wow så fint det låter.

• Bride in leather

Vad har ni fått för pris på era tårtor?

Vi fick priset idag 2170 kr för ca 30 personer plus 1000 kr som tårtställningsdep.

• Bride in leather
    Cylt skrev 2010-07-13 10:16:51 följande:
      Hahaha, jag som trodde att vi hade gått helt bananas med vår tårta - eller cupcakes är det. Men ni betalar ungefär lika mycket som vi.Jag tycker dock absolut att det är värt det för att hon gör så fantastiska små skapelser.Kommer inte ihåg exakt, men tror vi landade på 65:-/muffin, plus lite dekoration i form av sidenband runt varje för 10:- extra... Dyrt men underbart!
    Men där kan jag mer förstå det då det är mer arbete..Vi har inte beställt ngt speciellt....
Svar på tråden 21 augusti 2010