Håller med Cia att det hela känns overkligt. Som om jag drömt alltihop och det fortfarande är en månad kvar eller så, samtidigt som det känns rätt skönt att ha det avklarat. Trodde jag skulle känna mer "tommare" men inte farligt alls faktiskt. Det är mest skönt att slippa stressen över allt pyssel...
Igår fick vi en länk med bilder från fotografen som vi kikade genom innan vi nästan somnade i soffan båda två, samt att vi fick två skivor med bilder från min bror som var fotograf i kyrkan. Kändes helt konstigt att se bilderna...
Min man har aldrig varit så snygg som på vårt bröllop och jag vill bara äta upp honom när jag ser bilderna. Han är så fin!! <3 När jag ser mig själv på bröllopsbilderna däremot känner jag knappt igen mig själv. Sminkningen är långt ifrån hur jag brukar sminka mig, så jag känner mig faktiskt inte helt bekväm med hur jag ser ut, även om både vänner och framförallt min man (tänkte skriva m2b nu, men det stämmer ju inte, haha) har gett mig massor av komplimanger. Ska kolla genom bilderna i lugn och ro igen.
Vårt första projekt efter bröllopet blev en ny tv som inhandlades igår. Vi har haft en stoooor tjock-tv länge så att ställa dit en snygg LED-tv var skoj! "Projekt" vi har kvar är bröllopsresa, hus och barn. Vi har bara inte riktigt bestämt i vilken ordning det kommer bli bara...! :P