• popcorn o dip

Lila klänning till tärna, VAR?

Min tärna och jag letar för fullt efter en lila klänning till henne, men vi hittar ingenting.. Eller de vi hittar passar inte...
    Den ska gärna vara lite mörkare lila, spelar ingen roll om det är en mönstrad eller enfärgad. Gärna en modell där midjan inte är precis under bysten.
    Har någon några bra tips?! Vi har vänt på varenda sten och lyckas inte så nu behöver vi er hjälp.. Tack på förhand!
    Kram!

• Svar på tråden Lila klänning till tärna, VAR?
  • popcorn o dip

puff, puff! Någon måste väl har set nåt....

• Senilia

Den enda jag hittade var på NK - till det fina priset 1800..=/
    Blev till slut en blommig vit/lila från H&M.. För 300:-.. Så var ligger du i pris?

• Tokstolla

Har ni bråttom? Vad har ni för budget? Många av de som gör kinabrudklänningar gör ju även bal/fest/tärnklänningar! =)

• Sara och Micke 2010

Hej,

Märket Rils, finns på NK och Åhlens har en fin mörklila klänning. Priset ligger på 1800 kr. Gissar att det är samma klänning som "Senila" menar! :) 

/Sara

• evejo427

tror att det finns en lila klänning på Halens om man vågar skicka efter klänningar!

• Sanna2010

Hej!
    Ikväll ska jag till brudmix! Ska beställa lila klänning till  min tärna! Den kostar 800kr. Vet ej hur bråttom du har?!

• ayle

tycker du/nii ska kolla in på bonprix, dom har en massa klänningar lycka till

• popcorn o dip

Tack för alla tips!
    Bröllopet är i september så vi har lite tid på oss fortfarande. Budget är väl runt 800 kr. Har kollat halens och bonprix. Har inte kollat brudmix. Ska göra det!
    fortsätt ösa på med förslag! Allt är välkommet!

• Sanna2010

Du kan skicka meddelande till mig sen å fråga om hur det gick! Har minne som en guldfisk...haha!

Vi har tittat på 2st på deras hemsida som vi gillar!
    Jag gifter mig oxå i september, så vi har inte heller så bråttom.

• Rosvägen

Den här sidan beställde jag och min tärna ifrån, en svart axelbandslös klänning med "skrynklat" liv och tyll som sticker fram längst ner! Tog ungefär fem dagar att få hem den och den var jätte fin! Tycker att dom har mycket att välja på och bra priser, kanske hittar du något :)
    Dom har nytt till och från så håll lite koll, just nu verkar det vara dåligt med lilla, finns dock några mörklila

http://modehus.nu/prod.php?id=12469

http://modehus.nu/prod.php?id=8444&Kl%E4nning%20-%20Bianca%20Elegance%20lila

Hoppas det löser sig till slut! /J

Svar på tråden Lila klänning till tärna, VAR?