• popcorn o dip

Lila klänning till tärna, VAR?

Min tärna och jag letar för fullt efter en lila klänning till henne, men vi hittar ingenting.. Eller de vi hittar passar inte...
    Den ska gärna vara lite mörkare lila, spelar ingen roll om det är en mönstrad eller enfärgad. Gärna en modell där midjan inte är precis under bysten.
    Har någon några bra tips?! Vi har vänt på varenda sten och lyckas inte så nu behöver vi er hjälp.. Tack på förhand!
    Kram!

• Svar på tråden Lila klänning till tärna, VAR?
  • TalisQualis

Tex:

www.eliteladies.se/info.asp&farg=Violett

www.eliteladies.se/info.asp&farg=Violett-Svart

www.eliteladies.se/info.asp&farg=Bild

www.eliteladies.se/info.asp&farg=andra

Oj va många det blev (och detta är bara några av alla modeller dom har) Hoppas det kan vara till någon hjälp!

• Anna89

puffar denna tråd - hjälp mig att hitta lila tärnklänningar, antingen violett eller lavendel lila .. helst inte över 500 kr ..

• MeahJ

Bonprix.se har många fina till bra pris, här är ett litet urval :)

Pris: 249kr

Pris: 299kr

Pris: 349kr

Pris: 279kr

Pris: 479kr

Finns i 2 olika lila nyanser

Pris: 329kr

Pris: 229kr

Pris: 349kr

• Biscuit

Jag puffar lite till för den här tråden. Har två tärnor som jag gärna skulle vilja hade liknande klänningar. Är det någon som sett något snyggt i sthlm eller vet vart det kan finnas?

• Nalinie

Mina tärnor skall ha denna. En tjej är ljus och en tjej är mörk och de båda är supertunna. Jag beställde även denna då jag ville se hur den såg ut. Jag är mullig och var osäker på om 46 skulle passa. Men den sitter som en smäck då det är bra resår i midjan och bra halterneck så att allt sitter där det skall. Rekomenderar denna starkt 
  • Biscuit

Vill helst inte beställa över nätet utan skulle vilja att det blev en liten grej av att vi fixade deras klänningar.

• c4trin

Vet inte riktigt vad de e för stil på klänningen du tänkt dig..

Men jag har kollar runt efter lite olika klänningar till böllop (som tips till mina egna gäster b.la.) där jag har hittat b.la. 4 superfina (tycker jag) lila klänningar. Du ser var de kommer ifrån ovanför bilderna.
    http://lillabrollopsbloggen.blogg.se/2011/february/klanningstips-till-de-kvinliga-gasterna.html#comment

Hoppas du kan hitta nåt du vill ha där! Många av siderna har många fina bilder så kolla in på dem annars =)

• Biscuit

Fina klänninnar, vi kommer ha mörk kostym som klädkod så de är nog tyvärr lite förkorta många av dem dock. Hade tänkt mig något sånt här fast gärna lila.

Svar på tråden Lila klänning till tärna, VAR?