• MissWildcat

Viktklubb eller Vikväktarna

Jag älskar VK jag gick ner nästan 10 kg med dem....tyckte det var så roligt att gå in och skriva i vad man ätit under dagen,hittade även en del viktminskningsvänner där som jag fortfarande har kontakt med...
    Lycka till

• MissWildcat
    Gorgeousnes skrev 2010-07-14 10:14:13 följande:
    Jag har nu varit med i VK i en månad. Har gått ner i vikt men inte minskat midjemåttet något. Fick inte ändra så mkt i kosten heller å står trots allt på på minsta kalorieintag 1300. Antar att jag måste börja träna ännu mer. @Jennyåström hur lång tid har du varit med i VK?
    Men om du gått ner i vikt men inte i cm....det brukar oftast vara tvärt om.att man går ner i cm först.
    Har du funderat på hur du ligger i energifördelning?Alltså om du äter för mycket kolhydrater,proetin eller fett?
    Jag brukar ligga på 40%kolhydrater 40% protein och 20% fett.(alltså av det totala intsget under dagen)Ett tips om du står still är att gå till en personlig tränare/kostrådgivare.Det gjorde jag när jag stannat på 68 kg.Sen gick jag ner till 62 med hjälp av PT...det är helt klart värt pengarna,och de skräddarsyr ju ett program för dig och din livssituation.Det är mitt tips lycka till!!!!!
Svar på tråden Viktklubb eller Vikväktarna