• Jennyåström

Viktklubb eller Vikväktarna

Är med i VK. Hittils så har jag kämpat ner mig nästan 14 kg. Har ca 6-10 kg till. I början var jag noga o skriva in vad jag åt o deras recept plus halverade min mat ranson så jag åt lika mycket som min 3 åriga dotter. + började träna på corss trainern hemma 3 dagar i veckan o situps. Inge läsk o godis o sånt. Nu under sommaren sista 3 veckorna så har det blivit dåligt m cross men ser till att vara ute o cykla, hålla på i trädgården o leka med barnen. Ser fortfarande till att äta rätt o mindre. Läsk håller jag mig i från men kan äta 1 godis ibland. I början såg jag det som ett fall om jag åt 1 men nu unnar jag mig om/ när det skulle hända. Har inte samma sug som förut. Går fortfarande ner varje vecka när det är vägning men inte lika mycket som vid "hård"träning. Bra m VK att man kan läsa andras berättelser o peppa sig själv o andra.

Mitt motto::)

Jag kan, Jag vill, Jag ska!

Kram på Er

• Jennyåström

Jag gick m i VK i slute på mars. I början så siktade jag enbart in mig på att börja äta rätt o mindre. Sen efter en någon vecka körde jag igång m träning. Men just nu med träning så är det lite sådär senaste 3 veckorna. ÄR dock ute o cyklar m lilltjejen bakpå så det borde väl ge lite iaf. O sen kör jag situps varje kväll. 15x3 vanliga sen 10 vänster o 10 höger. Inbillar mig att det är bättre än inget. Tycker om promenader men om man ska gå m barnen så blir det ju mest lunk.

Svar på tråden Viktklubb eller Vikväktarna