Lara C: Jag valde att börja med Modifastpulver för att se snabba resultat på kort tid, en kickstart helt enkelt. Fungerar förvånansvärt bra på mig.
Magjestic: För mig är det mjölet som är boven, slutar jag med det märks det verkligen skillnad. Men det är ju så svårt att inte äta bröd när man ska ha ngt snabbt!
Ett problem för mig normalt sätt är att jag äter för sällan och tycker det är tråkigt att behöva laga mat så ofta som man behöver för att äta rätt. Och att tänka ut något kreativt, gott och nyttigt när jag är inne i en "tycker det är tråkigt att laga mat period. Så då äter jag för mkt bröd och andra mjölprodukter som är fullkomligt förkastligt i min kropp. Skulle absolut inte ha några problem att äta rätt om jag hade ngn som lagade bra mat till mig varje måltid. En kock tack! Finns det nyttig mat på bordet här hemma så äter jag av den nu också.
Jag trodde verkligen inte att jag någosin skulle äta pulver... så visar det sig att det fungerar så bra. Är grymt peppad och motiverad nu när jag faktiskt ser resultat, har inget matsug (förutom stark ost och då äter jag det eftersom jag tror jag behöver det helt enkelt) slipper krångla med att laga särskild mat men kan äta en måltid var 3e- 4e timme, perfekt. Dessutom känner jag mig pigg och mår superbra. Konsten blir att trappa upp på rätt sätt när jag nått målvikten.