• Maxiander

Är hans ex viktigare än mig ?

Jag tycker att man kan vara kompis med vissa ex, långt ifrån alla. Det beror ju på hur länge sedan man var tillsammans, vilken relation man hade efter osv En nära vän kan vara mer "hotande" än ett ex. Ett ex har ju den andra avslutat med och därför vet man även om att de INTE passade ihop, då hade de ju fortsatt?! Om det var länge sedan de gjorde slut så vet man även att de antagligen ahde provat igen om de känt att de var osäkra?! Om inget hnt mellan dessa under flera år och de umgåtts regelbundet så finns det väl ingen anledning att tro att det plötsligt flera år senare, när dessutom mins en har gått vidare och är kär och lycklig i en ny relation, det skulle uppstå gnistor mellan dessa vänner?! Men som du skriver upplever du något annat när ni ses alla tre och det ska du samtidigt ta fasta på. jag tycker det är bra att han vill att ni ses alla tre, om han höll henne borta från dig skulle jag se det som värre. Att hon smsar mitt i natten och skriver att det var synd att de inte kundra prata känns ju sådär måste jag säga... Men men... Lycka til med allt! Tänk på att kärleken är starkast så ni klarar allt! Det gäller bara att ge och ta och inte glömma bort hur mycket man älskar varandra och att det är det viktigaste!

www.maxiander.se

Svar på tråden Är hans ex viktigare än mig ?