Inlägg från: Syrinx |Visa alla inlägg
  • Syrinx

Rosa bröllops skor??

Ååååh klart du ska ha rosa skor, det är ju så snyggt! Jag tycker att Bianco alltid brukar ha jättesnygga skor, och som dessutom sitter väldigt bra, så där kanske du kan hitta något?

• Syrinx

...fast det är klart, fuchsiarosa är de ju inte (nu när jag läser lite noggrannare vad du skrev, TS). Kanske någon annan kan ha nytta av länkarna ändå!

• Syrinx
    Plutten2010 skrev 2010-06-09 00:19:18 följande:
    Kör på! =) Jag ska ha rosa (fuschia) skor och det blir skitsnygg kontrast mot en vit klänning. Köpte ett par i cerise på Bianco först men hittade sedan ett par på Scorett som jag ska ha istället. Min tärna ska de andra. Har bild på båda paren skor i mitt galleri.
    Åh, de från Scorett var ju SÅ snygga! De skorna som din tärna ska ha är ju samma skor, fast annan nyans, som de i den andra länken jag skickade :)
  • Syrinx
    Plutten2010 skrev 2010-06-09 00:33:00 följande:
      Oj, sorry. =) Det gick lite fort, kollade bara in den första länken..Scorett-skorna är t o m ännu finare i verkligheten, nyansen är lite ljusare än på bilden.
    Haha, ingen fara alls! :) Ååh är de... Jag blev alldeles förälskad jag! De ser ut att vara bra gjorda, så att de är ganska bekväma att gå i trots klackhöjden? Har du förresten provat såna gelkuddar man kan stoppa framme vid tårna? Jag går mycket i högklackat, men ska jag vara ute och dansa en hel kväll och natt blir jag ofta lite öm på "trampdynorna" :)
  • Syrinx
    Plutten2010 skrev 2010-06-09 01:02:18 följande:
      Går inte i så höga klackar normalt men de här är faktiskt sköna att gå i.. =)  De är 10 cm höga, platån vid tårna är väl ca 2 cm och hjälper till en del så klart.. Har provgått de på jobbet så nu glappar det lite i hälen på ena skon men jag ska stoppa i gelkuddar tänkte jag. Kan nog behövas även om jag är rätt säker på att mina fötter kommer ömma rätt rejält ändå.. =)
    Hihi, ja det blir ju en ganska lång dag :) Hoppas att gelkuddarna hjälper bra! Åh, nej det syntes inte på bilden att det är hjärtan som dekoration - det är ju perfekt! Jag får nog gå och spana lite på dem live, man kan ju ha nytta av skor även om det inte är ett bröllop nära förestående ;)
Svar på tråden Rosa bröllops skor??