Juli 2010
Har för mig att glasburkarna fanns i denna tråden...
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3729514.html
Annars är det en mycket roligt tråd som är värd att besöka om man känner sig lite galen i allt bröllopsbestyr =)
Har för mig att glasburkarna fanns i denna tråden...
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3729514.html
Annars är det en mycket roligt tråd som är värd att besöka om man känner sig lite galen i allt bröllopsbestyr =)
100703 M och B skrev 2010-06-11 14:26:47 följande:
De är jättefina dina burkar!!! Jag som inte är så pysslig egentligen tänkte faktiskt ge mig på att göra några stycken. Hur fäster du spetsen på glaset. Spraylim över hela burken eller typ strängar i tygändarna med limpistol, eller hur gör du???
Kärleken9: vita blad inuti, utskriva på jobbet på vanligt kopieringspapper. Utsidan har jag klurat lite på. Var inne på att beställa lite tjockare papper i linnelook i färg ivory på ebay men så var jag på ikea och de har stoooora ark av något som jag tror kallas mulberry paper för 9kr (minst 2 stora ark, jag bedömmer att det är typ 4 A4 på ett stort ark, i paketet) så nu är planen att klippa till ikea pappret lite mindre än ett a4 och limma utanpå ett vitt lite tjockare a4 som "omslag" till festhäftet.
Vi ska inte ha någon. Det var länge sen vi bodde på våra respektive hemorter och vi är ganska nya där vi bor nu så det känns helt enkelt överflödigt.
rosesarered: Vi kommer dansa tryckare till hårdrocksballad. Att dansa vals kändes aldrig som något alternativ för oss...=)
Jag har inboxat dig.
Gaaahhh i helgen smäller det!! Helt plötsligt blev jag jättenervös =)
NightElf: Grattis!!! Åhhh vad roligt att höra att er dag var perfekt. (Jätte fina bilder!!! Såååå fina ni är!!) Underbart väder fick ni ju med =)!!
Håll tummarna nu för oss i helgen...
Nu har man varit fru i lite mer än en vecka =). Vår bröllopsdag 17 Juli var helt underbar och allt gick perfekt (fast alldeles för fort), jag är världens lyckligaste!!!
Stort grattis till alla er JULI brudar!!!!