100703 M och B skrev 2010-06-11 09:36:09 följande:
Var skräddaren rädd för att förstöra klänningen när du undrade om en uppläggning? Det låter ju helt galet.. det är väl det man gör hos skräddaren? Ändrar kläder som man vill ha dem? Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och fortsätta (förhoppningsvis avsluta) glasburksprojektet! Har börjat fundera på hur jag ska kunna "pimpa" gästboken också, synd att vi skriver så jäkla fult båda två, annars hade jag gärna textat med silverpenna på insidan, typ lite kärlekscitat eller liknande som en fotnot eller vad man ska säga.Köpte faktiskt en bok som nog är tänkt som fotobok, med svarta sidor. Och tre olika pennor för gästerna att leka med, en vit, en ljusröd glittrig och en ljusgrön glittrig. Tror det blir jättefint på de svarta sidorna!Min bror har dessutom lovat att ställa upp en liten laptop med webcam så de som vill kan filma in sin lilla hälsning! Hoppas bara folk vill göra det för jag tror det skulle vara SÅ kul :)
Ja han tyckte det var för mkt tyg som skulle bort. Visst det är säkert 1 m, men det tycker jag att han borde klara av.
Det låter jättefint med svarta sidor och de olika pennorna. Kul med weckamera.
Sitter och försöker få tag i alla människor jag ska fara runt till idag.. Det går sådär.