Miris, tycker också att det är svårt att komma på nåt om varje gäst. Har hittills kört på säkra kortet jobb/yrke samt relation till brudparet. Annat kan ju vara hemort (om det är många som bor på olika ställen i landet och utomlands), fritidsintresse eller någon personlig detalj typ. Martin slips- och ölfantast.
Gällande om nån blir sjuk så har vi tänkt att det får bli en tom plats helt enkelt. Men vi har runda bord så det är lite annat kanske. I festprogrammet tycker jag att namnet/ personen får stå kvar ändå. Eller vad tycker ni?
Mia77,
skönt med ringen! Själv har jag lämnat in alla ringar idag. Lämnade in min gamla förlovningsring som jag använder som betalningsmedel för en ny smalare ring som matchar vigselringen bättre. Lite vemodigt men det kommer bli bättre med vigselringen. Ringarna ska även graveras och putsas upp. Glöm inte det tjejer!
Katja,
konstigt att vela ta med sig sitt barn istället. Var går gränsen egentligen kan man ju undra, om min partner inte kan följa med på bröllop - nej, jag tar med mig min kompis istället. Okej, kanske in jämförbart med ens barn men ändå.