Oj vad länge sen jag va inne här! Nu är det bara en vecka kvar för oss!
BT och julitråden har varit ett bra stöd senaste året och nu är nästan allt färdigt. Smink är bokat på Bodyshop (tack till vem det nu va som skerev att det var billigt där!) och jag ska på konsultation på tisdag.
Klänningen är en 36:a (passade min syster) och jag är 40/42 ungefär så jag har köpt tyg för att sy ett nytt bakstycke att ha bakom snörningen. Blir verkligen bred snörning men lite sent att göra något åt det nu. Upptäckte även att torsoletten jag hade syntes på magen för att den var för kort. Åkte till Lindex och fick med mig en som passade jättebra hem.
Fixat på senaste:
Underkläder - Torsolett, "hålla-in-magentrosor" och små "stepsstrumpor" att ha i skorna om det blir svettigt.
Fjäderklämma - finns en söt på HM Divided med vita fjädrar för bara 40 kr om någon är intresserad.
Bordsplacering, vigselprogram och festhäfte.
Sevetter, till kaffet och till nattamaten. En stor vit träbåt att ha till dekorationer. Lite övriga dekorationer.
Kollat ut med fotografen vart vi ska fota.
Kvar att göra:
Sy klart servetter (hälften kvar)
Sy vimplar
Fixa folk som kan servera tårta och koka kaffe, vet inte vem jag ska fråga...
Snart så gäller det! Hoppas att alla som gifter sig idag (i toppenväder precis som förra helgen) får bästa dagarna!