Inlägg från: sötnöt |Visa alla inlägg
  • sötnöt

Juli 2010

Rosesarered: Jag sitter faktiskt och funderar på exakt samma sak! förra året när vi började prata om bröllop så snackade en av min M2Bs kompisar med mig om att hålla en svensexa för honom, men sen dess har jag inte hört ett ljud..! och vi har också bara 5 veckor kvar nu..

• sötnöt

Rosesarered;
    jag tog tag i saken i dag och ringde den kompis som förra året sa att han ville hålla i svensexan, han berättade då för mig att de har "börjat fundera lite" på vad de kan hitta på och bad mig skicka hans jobbschema..
    så tydligen så var det på gång iaf, men kanske inte med den framförhållning som jag hade haft ;)

• sötnöt

jepp, 5 veckor kvar imorn :D
    imorn ska jag å prova klänningen igen, hoppas den sitter lite bättre denna gång ;)

ojojoj, tiden går så fort!!

är det någon som har gjort någon typ av checklista som man kanske kan få ta del av..? som är lite mer detaljerad än de som brukar finnas i tidningarna.. jättetacksam isf!

• sötnöt

avtryck och miris;

tack så supermycket! helt perfekt lista, nu borde man ju inte kunna glömma något va ;)

idag så har vi fixat M2B s kläder :) ååååhhhh va fin han blev, (är annars också såklart), känner lyckorus redan nu, 5 veckor kvar.. haha

nu så har vi bara stora dj-problemet kvar (han som vi hade bokat fick förhinder) 
    någon som kan tipsa om en dj i dalarna?

annars så är allt bokat å klart :) bara att vänta ut tiden ;)  

• sötnöt

miris; vi åker redan dagen efter ner till arlanda och flyger ner till italien och kryssar en vecka.. ska bli såååå skönt :D

• sötnöt

Ville bara slänga in ett stort lycka till, till er alla som gifter er imorn!! Hoppas ni får en helt underbar dag!

själv har man tre veckor & tusen saker kvar att göra ;)

• sötnöt

Det går ju inte att beskriva den lycka man känner under bröllopsdagen! och fastän man blivit varnat att dagen kommer att gå så fort så fort så blir man ändå chockad när man står där kl 3 på natten och undrar vart tiden tog vägen ;)

Grattis till alla er andra som fick dela våran underbar 24/7 dag ;) och lycka till ni andra som har den bästa dagen i era liv framför er nu :)

sitter på arlanda nu, om fyra timmar går flyget som tar oss till varmare breddgrader på våran honeymoooon :)

Svar på tråden Juli 2010