Inlägg från: avtryck |Visa alla inlägg
  • avtryck

Juli 2010

Två veckor och tre dagar kvar...

Har ni andra köpt några tackpresenter till tex toastmadame, tärna/bestman? Vad har ni köpt? Jag vill jättegärna ha tips!

• avtryck

Min förlovningsring är 4 mm och min vigselring kommer vara 3-4 mm. Är inte klar än... men snart! Ska hämta den nästa måndag.

• avtryck

Vi gifter oss på lördag - jag har känt mig coollugn ända till denna veckan! Nu är det verkligen nära!

Vädret verkar ju bli kanon. 29 grader och sol i Jönköping - nästan för varmt! Kanske karma efter vinterns sorger...

• avtryck

Nu är vi gifta och det känns fantastiskt! Dagen blev allt vi hade önskat oss och lite till!

@KatjaB: jag kände likadant angående pengarna - att spendera så mycket på en dag! Efter lördagen känner både min man och jag att det var värt varenda minut vi lade ner och varenda krona vi spenderade. Det här var vår bästa dag någonsin och något vi kommer leva på länge, länge, länge...

Mitt bästa råd till alla er som ska gifta er (som jag själv fick av min kompis som numera är fru) är att njuta av varje minut under bröllopsdagen och ta in alla intryck att spara i hjärtat. Speciellt innan och under vigseln då det är lätt att bli nervös. Tänk på att titta på alla gäster när ni kommer till vigselplatsen/kyrkan. Givetvis kommer jag följa er alla här juli ut! Det ska bli spännande!

Svar på tråden Juli 2010