Juli 2010
Här har d hänt saker i helgen
bokade tårtan i fredags
Igår skulle jag ha provat min brudfrisyr, men tji fick jag
8 nånting bankade det jävlar i d på sovrumms fönstert (det lät som dem sköt ngn utanför) och en syren va igång. jaha, bara att stiga upp och se glad ut hahah
utanför stod både tjej och killgänget.
jag fick klä mig i ett par hemska blommiga tajts, ett par knä strumpor som va rosa rutiga, en hemsk leopard tröja med ett rosa gummiband mitt på magen
sen skulle frisyren fixas, dem tupperade hela håret och satte upp det i två toffsar sen sprayade dem halva håret rött och halva blått, fick en härlig blå färg runt ögonen och ett JÄTTE rött läppstift, ja nu såg jag ut som nanny fine hahaha.
champagne och bullar + snaps blev frukosten. Iväg till ystad med en korg med mormorslöständer (godis) i påsar som skulle säljas för 10:- och en massa rosa lappar + silvrig penna som jag skulle samla kärleksråd. Megafonen skulle jag använda till att sjunga i, folket skulle önska sånger som jag skulle sjunga, gick väl sådär.
alla trodde jag sålde riktiga löständer hahaha
ja, just d jag blev utrustad med en rosa pasta rång oxå, och den skulle jag göra tjuvnyp med i rumpan, brösten eller pungen på folk. för tjuvnypen fick jag 1 kr av gänget per nyp. Fick ihopa lite mer än 100 nyp
åt sallad på max till lunch och sen gick vi mot bilarna, på vägen hade dem loppis och där låg han, min grodprins, en fin fin gosedjurs groda som jag fick av den som skulle sälja den. utanför kiosken strax innan bilen va där en ambulans, och självklart tyckte alla att jag skulle nypa dem, men nä, han som jobbade där tyckte jag kunde komma in i bilen och sätta mig i hans knä istället, sagt och gjort, undertiden juag sitter där så säger han, känner du ngt hårt så e d bara antennen hahaha, trodde jag skulle döööö av skratt, kom fort ut därifrån.
vi åkte vidare till bo ohlsson här i tomelilla, där stod telenor och dem e som dem så jag tänkte ge igen och jävlas lite haha. Han börjar fråga om vilken telefon jag har, jag e inte sen så jag tog upp megafonen och började skrika i den, han höll på att skita ner sig hahaha, där stod den kärring bredvid hon kollade på mig som om jag varo ett ufo.
Efter boan åkte vi till en skjut simulator, där fick jag skjuta vildsvin, älg, räv och björn. d va inte så lätt inte.
jag har blåmärke under axelen idag, efter bössan.
vi drog vidare till en lokal dem hyrt och där blev det pizza och mer fest. Killgänget dök oxå upp på kvällen, så det va kul även om min blivande inte mådde så särskilt bra efter att ha spytt upp allt maginnehåll.
idag har jag varit hos frissan och provat min bruduppsättning och det kommer bli kanonfint.
ska lägga upp en bild på den